مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت مهاباد گفت:نیمه نخست امسال اصناف و بازاریان متخلف این شهرستان پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جریمه شدند. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“محمد جهین” مهاباد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و همزمان با فراگیر شدن شیوع بیماری کرونا، نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی تشدید و این میزان […]
مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت مهاباد گفت:نیمه نخست امسال اصناف و بازاریان متخلف این شهرستان پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.
به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“محمد جهین” مهاباد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و همزمان با فراگیر شدن شیوع بیماری کرونا، نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی تشدید و این میزان جریمه در قالب ۵۹۷ فقره پرونده از اصناف مختلف اخذ شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد ادامه داد: در این مدت ۱۰ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده و در این ارتباط هم بیش از ۵۰ واحد پلمب و ۷۰۰ اخطاریه نیز برای واحدهای متخلف صادر شده است.
“جهین” اظهار داشت: پروندههای تشکیل شده به علت رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا، گرانفروشی و کمفروشی بوده است.
شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۷/۳۰-۸:۳۰/چ
ورود بدون دقت و آگاهی به زیستگاه گونههای وحشی، بهویژه در فصل زادآوری
عمده تخلفات کشفشده را شامل گرانفروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه
از طریق شماره تلفن ۱۳۵ (تعزیرات حکومتی)، ۱۲۴ (اداره صمت)
نهتنها معرفی خواهند شد بلکه برکناری و برخورد قانونی با آنها نیز انجام میشود
Δ