مهاباد-بالویز”سفیر-مدیر روابط عمومی اورژانس مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:انفجار کپسول گاز در یک کانکس در سرپلذهاب، 2 کشته و یک مصدوم برجا گذاشت
به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری تحلیلی بالویز“«اکبر آزادی » افزود: این انفجار ساعت 19 دوشنبه سیزدهم مرداد در روستای زرین جوب شهرستان سرپلذهاب رخ داد.
به کزارش رسانه ها؛ به گفته این مقام محلی، در جریان این انفجار و آتش سوزی در این کانکس، 2 مرد میانسال جانباختند و یک پسربچه 3 ساله مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.
«اکبر آزادی» افزود: به احتمال زیاد انفجار کپسول گاز پیکنیک در کانکس دلیل وقوع این انفجار و آتشسوزی در کانکس شده است.
مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– 99/05/17 – ج- 15:10












ارسال دیدگاه