مهاباد- بالویز” سفیر”رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهاباد گفت: دامداران مهابادی ۲۲۰میلیون ریال به دلیل چرای غیر مجاز جریمه شدند به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز” مجید پاتو گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان در راستای چرای غیر مجاز دام درمراتع حفاظت شده مهاباد ۱۲۰ مورد پرونده تخلف چرای […]
مهاباد- بالویز” سفیر”رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهاباد گفت: دامداران مهابادی ۲۲۰میلیون ریال به دلیل چرای غیر مجاز جریمه شدند
به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز” مجید پاتو گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان در راستای چرای غیر مجاز دام درمراتع حفاظت شده مهاباد ۱۲۰ مورد پرونده تخلف چرای غیر مجاز را گزارش کردند.
وی اظهار داشت : این دامداران به بهانه نداشتن علوفه در مجموع چهار هزار و ۵۷ رأس دام سبک و سنگین خود را برای چرا به مراتع می بردند که در این زمینه متخلفان به ۲۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
پاتو اضافه کرد: از مجموع پروندههای تشکیل شده چرای غیرمجاز در این شهرستان ۵۰ فقره پرونده به پرداخت ۲۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم و ۲۴ فقره پرونده هم برای بررسی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع داده شدند و در ۲۰ فقره پرونده هم دامدار متعهد به خروج دام از مراتع و دریافت اخطاریه قانونی شد و بقیه پرونده ها هم در دست اقدام و بررسی است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهاباد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده تجاوز به حریم مراتع و عرصه های ملی با سامانه ۱۵۰۴ تماس بگیرند تا در نخستین فرصت اقدام قانونی صورت گیرد.
مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز” – ۹۹/۰۲/۲۶ – ۱۹:۵۳
ورود بدون دقت و آگاهی به زیستگاه گونههای وحشی، بهویژه در فصل زادآوری
عمده تخلفات کشفشده را شامل گرانفروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه
جریمهها به ازای هر روز تعجیل در ورود دام و برای هر تعداد دام اضافه بهصورت جداگانه
لذا تمرکز توزیع بر متقاضیان زراعت چوب و کشتهای انبوه خواهد بود
Δ