پیام مسولان شهرستان مهاباد  به مناسبت روز جهانـی قدس روز بیداری مسلمانان

مهاباد – بالویز ” سفیر” مسولان شهرستان مهاباد ، به مناسبت روز جهانی قدس ، روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنان پیامی منتشر نمودند به گزارش سرویس سیاسی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ” مسولان  معاون استاندار و فرماندار ويژه مهاباد ، امام جمعه، نماینده مردم شریف مهاباد در مجلس شورای اسلامی،  […]

مهاباد – بالویز ” سفیر” مسولان شهرستان مهاباد ، به مناسبت روز جهانی قدس ، روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنان پیامی منتشر نمودند

به گزارش سرویس سیاسی ،پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز ” مسولان  معاون استاندار و فرماندار ويژه مهاباد ، امام جمعه، نماینده مردم شریف مهاباد در مجلس شورای اسلامی،  در پیامی از مردم هميشه در صحنه شهرستان  خواستند تا همراه با مردم سراسر کشور امسال نيز همدلي و حمايت خود را اعلام نمايند.

در متن پیام آمده است :

روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملتهای آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم است. این روز مقدس، یادآور حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.

اکنون و در این مقطع حساس و مهم و در فرا رسیدن روز جهانی قدس بعنوان یادگار ارزشمند و تاثیرگذار حضرت امام(ره)، تمامی برادران و خواهران و مردم شريف، غيور، انقلابي و هميشه در صحنه شهرستان مهاباد همراه با مردم سراسر کشور حمایت و همراهی خود را با آرمان قدس و ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند نمود. مردم روزه دارمهاباد به استکبار جهانی و خائنان به آرمانهای فلسطین خواهند فهماند که مسلمانان جهان، هرگز از اصول و آرمان های خود دست نخواهند کشید و به مبارزان فلسطینی، این امید را خواهند داد که در مبارزه خود علیه اشغالگران قدس شریف، تنها نیستند و تمامی مسلمانان جهان همواره یار و یاور آنها هستند. از درگاه ايزد منان، عزت، اقتدار و پايندگي روزافزون اسلام و مسلمين و پيروزي نهايي مردم سرزمين قدس شريف را خواستاریم.

مهاباد – پایگاه خبری تحلیلی ” بالویز –  ۹۹/۰۳/۰۲ – ۱۶:۵۰

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)