آیین راهپیمایی 22 بهمن

آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن در مهاباد برگزار شد

باید تمام جهان اسلام صدای مظلومیت آنان را بشنود.

مهاباد/بالویز/سیاسی/همزمان با سراسر کشور آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم مهاباد در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری بالویز،مراسم راهپیمایی چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران صبح یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این راهپیمایی فرماندار مهاباد گفت: انقلاب اسلامی معجزه الهی بود که باورش برای اسکتبار جهان سخت و دستاوردهای آن همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: انقلاب‌اسلامی به مردم هویت،عزت نفس‌داده و جوی قرآنی را به کشور بازگرداند و مردم از وابستگی به استکبارجهانی رهایی بخشید.

«عباسی»تصریح کرد: افزایش عدالت در زیرساخت های شهری و روستایی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

وی بیان کرد: کسب دانش و فن آوری های علمی در همه حوزه ها باعث‌شده توانایی مقابله به داشته و در برابر آنها بایستیم.

فرماندار ویژه مهاباد عنوان کرد:انقلاب‌اسلامی تصمیم‌گیری در تمام امورکشور به دست‌مردم بازگرداند و تا قبل از آن همه تصمیمات بدست استکبارجهانی اتفاق می‌افتاد.

وی در ادامه انتخابات را مسیر‌صحیح برای اصلاح امورکشور دانست‌و‌گفت:مشارکت‌همگانی در انتخابات‌کشور را از آسیب‌های دشمنان مصون داشته و آنها را مایوس و ناامید خواهد‌کرد.

«عباسی»اضافه کرد:رفع مشکلات در گرو شرکت در انتخابات و تعیین فرد اصلح است.

این مقام ارشد شهرستان گفت:مردم ما باید نسبت به حق‌قانونی خود برای تعیین سرنوشت و انتخاب شایسته‌ترین فرد،در روز یازدهم اسفند پای صندوق‌های رای حاضر‌شوند.

وی افزود:کشتار زنان و کودکان و بمباران مردم بی گناه و مظلوم فلسطینی به دست رژیم صهیونیست و حامیان آن نقطه تاریکی در تاریخ بشیریت است و باید تمام جهان اسلام صدای مظلومیت آنان را بشنود.

راهپیمایی کنندگان در پایان پس از قرائت‌قطعنامه سراسری راهپیمایی ۲۲ بهمن مفاد آن را با شعارهای الله اکبر تایید‌کرده و در پایان پرچم استکبار‌جهانی و رژیم‌اشغالگر قدس را به آتش‌کشیدند.

در دیگر شهرستان‌های جنوب آذربایجان غربی نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۱۱/۲۳-۰۰:۵۰:۴۲/خبر۴۱۰۳/کدخبر۱۹۷۴۸/ د۳۶۵/