معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد

از موکول کردن رای دادن به ساعات پایانی انتخابات خودداری شود

141 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات پیش رو در این شهرستان تعیین‌شده است

مهاباد/بالویز/سیاسی/ معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد گفت: رای دهندگان از موکول کردن رای دادن به ساعات پایانی انتخابات خودداری کنند.

به گزارش سایت خبری بالویز« حسن عباسی» افزود: رای دهندگان برای جلوگیری از ازدحام در شعب،از موکول‌کردن رای‌دادن به ساعات پایانی انتخابات خودداری‌کنند.

فرماندار ویژه مهاباد در حاشیه شعب صندوق اخذ رای به خبرنگاران گفت: تاکنون هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات گزارش نشده است.

«حسن عباسی» ادامه داد: شهروندان مهابادی در سطح شهر و روستا به همراه رای اولی حضور گسترده در شعبه های اخذ رای داشته اند.

وی عنوان کرد:جایگاه نماینده تاثیر مستقیمی در توسعه و آبادانی جامعه دارد.

مقام عالی شهرستان اضافه کرد: نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی متعلق به تمامی شهروندان است . چنانچه با حداکثریت آرای انتخاب به طور حتم از پشتوانه بیشتر مردم نیز برخوردار است.

«عباسی» گفت:شهروندان از بین نامزدهای انتخاباتی به فردی‌را انتخاب کنند که پیگیر مشکلات و دغدغه های مردم و منطقه بوده و از حق و حقوق آنان دفاع کند.

وی اضافه کرد: مردم با انتخاب افراد بر اساس توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایشان، همچنین بر اساس تعهد و تخصص مجلس کارآمد راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

این مقام  ارشد شهرستان بر بی طرفی کامل تمامی عوامل هیئت های اجرایی، نظارت و اعضای صندوق‌ها تاکید کرد.

وی ادامه داد: ۱۴۱ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات پیش رو در این شهرستان تعیین‌شده در حالی که در ادوار قبلی ۲۱ شعبه کمتر بوده‌است.

به گزارش سایت خبری بالویز،فرماندار ویژه مهاباد به همراه سایر اعضای شورای تامین شهرستان با حضور در شعبه شهرداری، رای خود‌را به صندوق انداختند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۱۲/۱۱-۱۳:۰۵:۱۴/خبر ۴۱۲۴/کدخبر۱۹۸۲۱/ ج ۳۸۶/