مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد

بیش از ۴۰ سری جهیزیه به نو عروسان مهابادی اهداء شد

طی سال جاری توزیع چند مرحله دیگر جهیزیه ادامه خواهد داشت

مهاباد/بالویز/اجتماعی/ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد گفت: ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد.

به گزارش سایت‌خبری بالویز«احمد نوذری» اظهار‌ داشت:۴۷ سری جهیزیه با هدف‌ترویج امر ازدواج و کمک‌به‌خانواده‌های کم‌بضاعت به نوعروسان نیازمند تحت‌پوشش این نهاد در شهرستان اهدا‌شد.

«نوذری»اظهار کرد:هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال،اجاق‌گاز،تلویزیون،جاروبرقی و لباسشویی بود که از سوی کمیته‌امداد‌امام خمینی(ره) تامین شده‌است.

وی افزود: ارزش ریالی مجموع هر سری جهیزیه اهدایی۵۰۰ میلیون ریال بوده ضمن اینکه اقلام اهدایی نیز اغلب از نوع تولیدات داخلی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت:نهادینه‌کردن ازداوج آسان،تشویق‌جوانان برای‌ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل‌زندگی از اهداف این برنامه است.

وی تصریح کرد: طی سال جاری توزیع چند مرحله دیگر جهیزیه ادامه خواهد داشت.

«نوذری»گفت:پارسال در مجموع۱۱۸سری جهیزیه با ۸۵میلیارد‌ریال هزینه و با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت به نوعروسان نیازمند تحت‌پوشش این‌نهاد در شهرستان اهدا‌شد.

این مقام ادامه داد: خیّران برای شرکت در اقدامات خداپسندانه می‌توانند وجوه نقد خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.

وی تاکید کرد: همچنین خیّران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* ویژه کمیته امداد مهاباد مبالغ اهدایی خود را برای کمک به نیازمندان واریز کنند.

در شهرستان۲۶۰هزار نفری‌مهاباد حدود۱۲هزار نفر زیرپوشش کمیته‌امداد هستند که از این تعداد۷۰درصد در مناطق شهر و مابقی هم در روستاها ساکن هستند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۳/۰۲/۰۱-۰۱:۲۵:۴۷/خبر۴۱۹۸/کدخبر۲۰۱۳۸/ ش ۵۰/