فرماندار مهاباد

۴۰ مغازه شهرک صنفی کاوه آماده تحویل به اصناف مزاحم شد

لیست 40 واحد صنفی از طرف اداره صنعت و معدن برای واگذاری واحدهای آماده معرفی خواهد شد.

مهاباد/بالویز/ فرمانداری مهاباد،گفت:از مجموع ۸۰ مغازه شهرک صنفی کاوه که مقرر شده توسط شهرداری آماده شود در فاز نخست آن ۴۰ مغازه آماده واگذاری شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”حسن عباسی”با اعلام این خبر اظهار داشت:چهار رسته مزاحم به ویژه املاک خودرو در خیابان های سرداران، محمد قاضی و پیام نور تردد را برای شهروندان سخت و باعث تشدید ترافیک در سطح شهرستان شدند، که به تدریج نسبت به انتقال آنها اقدام خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه با افرادی که متخلف در این ارتباط برخورد قانونی خواهد شد،گفت: در بحث توسعه شهرک صنفی کاوه و واگذاری زمین هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و دستگاه های اجرایی در این ارتباط موظف به همکاری با شهرداری هستند.

“عباسی” بیان کرد: انتقال مرکز شماره گذاری و پلاک تعویض نیز به شهرک صنفی کاوه در مرحله نهایی قرار دارد و در کنار آن استقرار یک شعب بانکی و نیرو انتظامی نیز انجام خواهد شد.

شهردار مهاباد هم در این جلسه بیان کرد: لیست ۴۰ واحد صنفی از طرف اداره صنعت و معدن برای واگذاری واحدهای آماده معرفی خواهد شد.

“بابک رستم پور” با اشاره به اینکه شهرک صنفی کاوه به عنوان قطب صنعتی شهرستان مطرح است، اضافه کرد: اعتبار و ردیف بودجه مشخص برای ساماندهی شهرک صنفی مهاباد در بودجه سال جاری پیش بینی شده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

وی بیان کرد:با دستگاه های خدمات رسان نیز برای تسریع در واگذاری واحدهای دیگر همکاری لازم را انجام خواهیم داد و مسیر ویژه تاکسی نیز توسط سازمان حمل و نقل شهرداری در دستور کار قرار دارد.

لازم به ذکر است ۲۸ شغل در فهرست مشاغل آلاینده قرار دارد که مکانیکی، نجاری، صافکاری، درب و پنجره سازی، سنگبری، تراشکاری و نقاشی از جمله آنهاست.

مشاغل مزاحم دارای پیامدهایی چون ناامنی، اختلال در رفت‌وآمد، بدمنظره ‌کردن چهره شهر، ایجاد آلودگی‌های صوتی و بصری و اشغال مساحت زیادی از معابر و ایجاد مزاحمت برای رفت و آمد شهروندان است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۲/۱۹-۰۶:۰۵:۱۸/خبر۳۷۰۳/کدخبر۱۷۸۰۰/س/۷۰

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)