فرماندارمهاباد

مطالبات مردم باید پیگیری شود

عدالت در خدمات باید رعایت شود

مهاباد/بالویز/فرماندارمهاباد،گفت:مطالبات مردم در اولیت است و باید خواسته های آنها پیگیری شود.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”حسن عباسی” روز شنبه در نشست با سمن های مردم نهاد مهاباد،اظهارداشت:با ارتباط بین سمن ها و دستگاهای اجرایی می توان بسیاری از مشکلات مردم را پیگیری کرد.

فرماندار ویژه مهاباد افزود:حضور مسئولین در بین مردم و همچنین بررسی مشکلات مناطق روستایی و شهری از خدمات مسئولین نظام است.

“حسن عباسی”با اشاره به اینکه برای ارتقاء و جایگاه شهرستان تلاش همه جانبه نیاز است،اظهارداشت:توسعه شهرستان از لحاظ صنعتی،کشاورزی،فرهنگی،گردشگری و اجتماعی با تلاش و پیگیری مسئولین و همچنین مطالبات مردم میسر است.

وی همچنین ادامه داد:خیران مهابادی در هر نوع اتفاق و رویداد و بحران پیش قدم بودند، همچنان در دوران کرونا این بحران را مدیریت و با برپایی بیمارستان صحرایی این را ثابت کردند.

“عباسی”اضافه کرد:عدالت در خدمات باید رعایت شود و خدمت گذاری با شعار نمی تواند موجب رفع مشکل گردد.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه کار به عمل است،تصریح کرد:به زودی مرکز شیمی درمانی در بیمارستان مهاباد راه اندازی خواهد شد و بیماران به طور رایگان در این مرکز شیمی درمانی خواهند شد.

در این جلسه نماینده های مختلف سمن های شهرستان هر کدام مطالبی را بیان کردند.

به گزارش سایت خبری بالویز،بنا به درخواست سازمان های مردم نهاد در همایش مشترک دولت و تشکل‌های اجتماعی، با پیشنهاد وزارت کشور و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۲۲ مردادماه با عنوان روز تشکلها و مشارکتهای اجتماعی نامگذاری شد.

به نظر می‌رسد هدف از این نام‌گذاری، نزدیک نمودن دولت به سازمان‌های مردم‌نهاد و تاکید بر نقش تشکل‌ها در پیشبرد امور و توسعه کشور است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۵/۲۹-۰۰:۳۵:۴۸/خبر ۳۸۳۵/کدخبر۱۸۳۵۲/ ی ۱۹۹/