فرماندار مهاباد

۳۵۰ کد آژانس به ناوگان تاکسیرانی مهاباد اضافه می شود

این کدها با فراخوان از طرف شهرداری به افراد واجد شرایط واگذار خواهد شد

مهاباد/بالویز/ فرماندار مهاباد،از اضافه شدن ۳۵۰ کد آژانس به ناوگان تاکسیرانی مهاباد خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” فرماندار ویژه مهاباد روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک اضافه کرد:با تصویب شورای ترافیک شهرستان و با هدف ساماندهی وضعیت مسافربرهای شخصی به ازای هر آژانس پنج کد تاکسی و در مجموع ۳۵۰ آژانس به ناوگان تاکسیرانی اضافه خواهد شد.

وی تاکید کرد:این کدها با فراخوان از طرف شهرداری به افراد واجد شرایط و دارای صلاحیت از بین متقاضیان و مسافربرهای شخصی واگذار خواهد شد.

مقام عالی شهرستان با بیان اینکه دفاتر تاکسی‌های تلفنی با استقرار رانندگان باید فعال باشند،بیان کرد:همچنین در قالب همین مصوبه شورای ترافیک برخورد با سایر مسافربرهای شخصی بدون مجوز و فاقد شناسه از طرف راهنمایی و رانندگی و سازمان تاکسیرانی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی پارکینگ دستگاه های سنگین نیز گفت:مکان یابی پارکینگ خودروهای سنگین در راستای ایمنی و جلوگیری از حوادث در مناطق مسکونی داخل شهر انجام و در اسرع وقت این خودروها باید به محل پارکینگ هدایت خواهند شد.

وی از انتقال مرکز شماره گذاری به شهرک صنفی کاوه خبرداد و گفت:با فعال شدن این شهرک و انتقال صنوف مزاحم از جمله بنگاه ماشین آلات و موتورسیکلت به آن محل بخشی از مشکلات ترافیکی رفع خواهد شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۵/۰۵-۰۱:۰۸:۱۰/خبر ۳۸۰۳/ کدخبر ۱۸۱۹۹/ پ ۱۶۷/