رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری مهاباد

بیش از ۵ هزار دانش آموز در مهاباد متقاضی استفاده از سرویس مدارس هستند

نرخ کرایه سرویس‌های ون نیز در چهارماهه اول ۴۵۰ هزار تومان و در چهارماهه دوم ۴۸۰ هزار تومان خواهد بود.

مهاباد/بالویز/رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت:۵ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز مهابادی متقاضی استفاده از سرویس‌ های مدارس هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”شیرکو نورانی” با اعلام این خبر اظهار داشت:براساس آخرین آماری که در سامانه سپند ثبت‌نام به عمل آمده ۴۲ دستگاه مینی بوس، ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۲ شرکت سواری حمل و نقل برای فعالیت در حوزه سرویس مدارس ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری مهاباد افزود:تعداد خودروهای متقاضی فعالیت در مدارس محدود است و در این راستا هماهنگی‌ها پیش از آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود.

«شیرکو نورانی»تصریح کرد:برابر آخرین آماری که در سامانه سپند ثبت‌نام به عمل آمده ۴۲ دستگاه مینی‌بوس، ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۲ شرکت سواری حمل و نقل ثبت‌نام کرده‌اند.

همچنین «علی محمدیان» معاون اداره آموزش و پرورش مهاباد نیز در این نشست گفت: قیمت‌گذاری سرویس‌ها را در دو مرحله پیش‌بینی کرده‌ایم که مرحله اول در چهار ماه اول بوده و نرخ سرویس‌ها ۳۰۰ هزار تومان برای مینی‌بوس و اتوبوس خواهد بود.

وی افزود: در چهارماهه دوم این نرخ به ۴۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت، نرخ کرایه سرویس‌های ون نیز در چهارماهه اول ۴۵۰ هزار تومان و در چهارماهه دوم ۴۸۰ هزار تومان خواهد بود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۶/۳۰-۰۶:۱۵:۳۳/خبر۳۸۸۲/کدخبر۱۸۶۶۰/ پ۲۵۰/