مسئول کانون های مساجد مهاباد

برگزاری کارگاه بررسی و تحلیل شبهات دینی در مهاباد

در پایان به تمامی شرکت کنندگان این کارگاه، گواهی آموزشی ده ساعته ارائه گردید.

مهاباد/بالویز/کارگاه آموزشی دو روزه بررسی و تحلیل شبهات دینی در مهاباد برگزارشد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”با هدف آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با مسائل دینی و روشنگری و هدایت نسل جوانان برای رسیدن به زندگی سالم و هدفمند، کارگاه آموزشی بررسی و تحلیل شبهات دینی در مهاباد برگزار شد.

پژوهشگر فلسفله دینی و مدرس این کارگاه آموزشی گفت: آشنایی با مسائل دینی در روشنگری و هدایت جوانان، دانش آموزان و دانشجویان برای رسیدن به زندگی سالم و هدفمند موثراست.

“مراد یوسفی” افزود: درجریان اصطکاکی که امروز در فضای مجازی در بین اندیشه ها بوجود آمده، اگرشکی ایجاد می شود، نخستین اقدام تحقیق است که برای آن باید به سراغ افرادی که دراین زمینه تخصص و مهارت دارند برویم.

او اضافه کرد:هدف این است که شیوه و روش تحقیق و روش مطالعه درست و اصولی را دراین زمینه به جوانانمان آموزش دهیم.

“محمد ارجمندی”مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان مهاباد،اظهارداشت:با اشاره به احساس نیاز شدید جامعه نسبت به درک تحلیل های صحیح از پیدایش دین و بررسی و واکاوی شبهه های غیرعلمی و عامدانه خداناباوران نسبت به دین و ارائه ی فرمول های درست به دعوتگران برای پاسخگویی مناسب نسبت به مواخذه های ناصحیح خداناباوران و جریان الحاد که گاها غیرعامدانه نیز روی می دهد، برپایی چنین کارگاه هایی را بسیار ضروری توصیف نمودند.

“حاج ماموستا دکتر امامی”امام جمعه مهاباد نیز طی سخنانی، ارائه ی پاسخ های کامل و حکیمانه نسبت به زوایای متعدد جریان الحاد و ادعاهای ملحدین را یکی از مهمترین و باارزش ترین اقدامات امروز تبلیغ و دعوت دانست و با ارائه ی مطالبی، راهکارهای وصول به مجادله و مباحثه صحیح را بیان نمودند.

️در این کارگاه دو روزه که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و مشارکت دفتر امام جمعه مهاباد برگزار شده بود، تعداد ۳۲۰ نفر از علاقه مندان که تعداد ۱۰۵ نفر از آن ها ساکن استان های مختلف کردنشین اهل سنت کشور بودند، در این کارگاه شرکت کردند. 

به گزارش سایت خبری بالویز” در پایان به تمامی شرکت کنندگان این کارگاه، گواهی آموزشی ده ساعته ارائه گردید.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۶/۱۲-۰۰:۴۸:۲۵/خبر۳۸۵۷/کدخبر۱۸۴۵۸/ی ۲۲۴/