معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد

خبرنگار باید مصلحت عمومی و امنیت جامعه را در نظر بگیرید

صداقت و سرعت نقش مهمی در انتقال اطلاعات خبر دارد

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد گفت:خبرنگار در زمان تولید خبر باید مصلحت عمومی و امنیت جامعه را در نظر بگیرد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”حسن عباسی” در آیین گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران  از طریق خبر می توانند مایه نشاط و امید در جامعه را فراهم کنند.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه صداقت و سرعت نقش مهمی در انتقال اطلاعات خبر دارد،افزود: هر نوع خبر قابل انتشار نیست و خبر باید دارای ارزش خبری و با منبع منتشر شود .

“عباسی” تصریح کرد:امنیت از ضروریات جامعه به شمار می رود به طوری که دشمن در سال گذشته در نظر داشت با ایجاد نا امن کردن جامعه موجب دلسردی شود اما مردم ایران وفق ملی را ملاک اتحاد قرار دادند. 

وی با اشاره به اینکه مسئولین خادمین مردم هستند،اضافه کرد:خبرنگاران موظف هستند هر نوع کم کاری ،فساد اداری ،اخذ رشوه ،عدم ارائه خدمات به ارباب رجوع شهرستان را با ارائه اسناد به فرمانداری ارائه دهند تا با افراد مسئول برخود قاطع شود.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ،عنوان کرد:چه بسا افرادی در پست های مسئولیت تریبون خدمت رسانی را در دست دارند اما متاسفانه در ارائه خدمات کم کاری و یا نسبت به مسئولیت که دارند احساس مسئولیت نمی کنند ولی دولت مردمی با کسی تعارف ندارد و نسبت به تغییر مدیریت در ارگانهای مربوطه اقدام می کند.

“حسن عباسی” ادامه داد:خبرنگاران خدمات دولت را به عنوان افتخار بیان کنند و با انتقاد سازنده در پیشبرد اهداف و کمک به توسعه آبادانی شهرستان پیش قدم باشند و از هرنوع مسائل حاشیه که موجب بزرگ نمایی می شود خوداری کنند.

فرماندار ویژه مهاباد،گفت:جمهوری اسلامی متعلق به همه ایران است و با وحدت ملی می توانیم هر نوع دسیسه که موجب ناامنی می شود را خنثی کرد.

در این مراسم سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد،بیان کرد:انعکاس مشکلات و اقدام در رفع  و هر نوع خدمات رسانی به مردم  از طریق رسانه می تواند موجب دلگرمی و امید در جامعه را فراهم کرد.

“کریم رحیمی” با بیان اینکه خبرنگاران با کمترین دستمزد و هزینه رسالت خبری خود را در کمترین زمان به مخاطبان خود انتقال می دهند،اظهار داشت:تعامل با جامعه رسانه ای نقش مهمی در انتقال اطلاعات در جامعه دارد و امروزه بسیاری از مشکلات شهری را از طریق اطلاع رسانی خبری می توان به اطلاع مسئولین رساند.

در این مراسم بعضی از خبرنگاران مطالبی را ارائه و در پایان از خبرنگاران شهرستان با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۵/۱۸-۰۰:۱۵:۱۰/خبر ۳۸۲۰/کدخبر ۱۸۲۷۲/ چ ۱۸۴/