فرماندار مهاباد

چهار نقطه پرحادثه جاده مهاباد به بوکان (برهان) شناسایی شد

طی یک ماهه گذشته بیش از 10 نفر از هموطنان در این محور کشته و بالغ بر 30 نفر هم مجروح شدند.

مهاباد/بالویز/چهار نقطه حادثه خیر محور مهاباد به بوکان با همراهی و کارشناسی عوامل پلیس راهور و راهداری شناسایی شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” سال‌هاست وضعیت جاده برهان با واژه قتلگاه توصیف می‌شود و حوادث دلخراش و تصاویر پخش شده از تصادفات همراه با کشته و زخمی شدن مردم در این محور اینبار حساسیت اصلاح و بازسازی جاده برهان را در بین مسوولان بیشتر کرده است.

طی بازدید میدانی فرماندار ویژه مهاباد،راهداری، پلیس راهور و جمعی از مسوولان این شهرستان از محور برهان تصمیماتی برای رفع نقاط حادثه خیز گرفته و عملیات اجرایی آن با اولویت و در اسرع وقت آغاز خواهد شد.

“حسن عباسی” ادامه داد:در این بازدید مسایل و مشکلات فنی راه بررسی و برای نقاط در نظرگرفته شده نصب علایم هشداردهنده، تابلو و اصلاح نقاط در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به افزایش تصادفات این محور بیان کرد: همچنین تردد خودروهای سنگین در این محور به استثنای دستگاه های حامل سوخت و مواد غذایی باتوجه به عرض کم جاده ممنوع بوده و نظارت پلیس راهور در این محور بیشتر خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد:از هموطنان و رانندگان این محور درخواست داریم باتوجه به فرعی بودن این مسیر نهایت دقت و رعایت دستورالعمل های راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

طی یک ماهه گذشته بیش از ۱۰ نفر از هموطنان در این محور کشته و بالغ بر ۳۰ نفر هم مجروح شدند.

محور مهاباد به بوکان (جاده برهان) ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک تردد اتوبوس و کامیون و سبقت در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

این مسیر به علت آنکه ارتباط دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیرهای جنوبی استان آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود و حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۵/۰۸-۰۴:۵۸:۱۲/خبر۳۸۰۶/کدخبر۱۸۲۱۳/ی ۱۷۰/