جانشین مدیرمنابع آب مهاباد

٢٠ حلقه چاه غیرمجاز بهار امسال در مهاباد پلمب شد

اهتمام و لزوم دقت و برخورد جدی با متخلفان با همکاری مراجع انتظامی و قضایی ضروری است.

مهاباد/بالویز/با توجه به موضوع کم آبی و برای حفظ و حراست از منابع زیستی وسفره‌های آب زیرزمینی پلمب چندین چاه آب غیر مجاز انجام شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”جانشین مدیرمنابع آب مهاباد با اعلام این خبر اظهار داشت: ۲۰ حلقه چاه غیرمجاز در سه ماهه اول امسال در این شهرستان پلمب شدند.

“خالد رحمانی” افزود: با تلاش کارکنان و گروه گشت و بازرسی این مدیریت در این مدت ۲۰ حلقه چاه غیرمجاز واقع درحریم آب آشامیدنی روستاها با رضایت مالکان مسدود و چهار دستگاه حفاری غیر مجاز هم کشف و ضبط و توقیف شد.

“رحمانی” اظهار کرد:باتوجه به شروع فصل تابستان و کم ‌آبی در سطح کشور و منطقه حفاظت و صیانت از آبهای زیرزمینی و سطحی از وظایف شرعی و قانونی و اصول کاری شرکت و تمامی همکاران است.

وی گفت:در حوزه آب زیرزمینی شناسایی چاهها و دستگاههای حفاری غیرمجاز، پرکردن چاههای واقع در حریم آب آشامیدنی، پایش انسداد و در حوزه آب سطحی تصرفات حریم و بستر، تخلفات آب سطحی شامل توقیف موتور پمپ‌ های غیرمجاز و جلوگیری از انتقال غیر مجاز آب از اولویت برنامه کاری شبانه‌روزی این مجموعه قرار دارد.

جانشین مدیر منابع آب شهرستان مهاباد اضافه کرد: اهتمام و لزوم دقت و برخورد جدی با متخلفان با همکاری مراجع انتظامی و قضایی ضروری است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۴/۰۱-۰۵:۴۸:۱۲/خبر۳۷۵۸/کدخبر۱۸۰۲۲/پ۱۲۳/