مهاباد رتبه نخست جذب اعتبار اشتغال پایدار روستایی را به خود اختصاص داد

مهاباد/بالویز/ معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:مهاباد رتبه نخست جذب اعتبار اشتغال پایدار روستایی را بین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی به خود اختصاص داده است. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” در جلسه کارگروه اشتغالزایی شهرستان مهاباد که روز شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور اعضای این کارگروه تشکیل شد،اظهار داشت:۶۷۰ میلیارد […]

مهاباد رتبه نخست جذب اعتبار اشتغال پایدار روستایی را به خود اختصاص داد
مهاباد/بالویز/ معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:مهاباد رتبه نخست جذب اعتبار اشتغال پایدار روستایی را بین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی به خود اختصاص داده است.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” در جلسه کارگروه اشتغالزایی شهرستان مهاباد که روز شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور اعضای این کارگروه تشکیل شد،اظهار داشت:۶۷۰ میلیارد ریال  اعتبار از محل اشتغال پایداری روستایی در این شهرستان پرداخت شده است.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه منابع مالی در جایگاه اصلی خود هزینه و برای منطقه مثمر ثمر باشد، افزود:بسیاری از تسهیلات پرداخت شده به با هدف تصرف زمین، تغییر کاربردی و استفاده از تسهیلات در سایر حوزه‌های دیگر هزینه شده که منابع مالی دولت را به هدر می‌دهد.

“عارف خدرلو” تصریح کرد:هر نوع پرداخت و تسهیلات به متقاضیان موجب اشتغالزایی و افزایش تولید در منطقه خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد،عنوان کرد:با توجه به تغییر و رویکرد اشتغال در این عصر،اشتغال زایی در زمینه های فضای مجازی،گردشگری و دانش بنیان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

“عارف خدرلو”با اشاره به اینکه برخی از کارمندان دولت فلسلفه دورکاری را تعطیل کاری اشتباه گرفته تاکید کرد:شرایط قرمز کرونایی و همچنین دورکاری برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید خللی در ارایه خدمات به مردم داشته باشد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۱۰ – ۱۱:۱۵:۲۰ / خبر ۲۷۹۳ / کد خبر ۱۳۳۵۰/ ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)