تامین و توزیع کالاهای اساسی ویژه عید فطر در مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت،معدن،تجارت مهاباد،گفت:درآستانه عید فطر کالاهای اساسی نیاز شهروندان تامین و هم اکنون در مراکز عرضه این شهرستان توزیع می شود. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“محمدجهین”اظهارداشت:به منظور تنظیم بازار و همچنین تامین کالاهای اساسی شهروندان،در مراکز عرضه این شهرستان برنج ،شکر،روغن،توزیع می شود. رئیس اداره صنعت،معدن،تجارت مهاباد با اشاره به اینکه بیش از […]

تامین و توزیع کالاهای اساسی ویژه عید فطر در مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت،معدن،تجارت مهاباد،گفت:درآستانه عید فطر کالاهای اساسی نیاز شهروندان تامین و هم اکنون در مراکز عرضه این شهرستان توزیع می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“محمدجهین”اظهارداشت:به منظور تنظیم بازار و همچنین تامین کالاهای اساسی شهروندان،در مراکز عرضه این شهرستان برنج ،شکر،روغن،توزیع می شود.

رئیس اداره صنعت،معدن،تجارت مهاباد با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ تن سهمیه کالای اساسی برای توزیع در نظر گرفته شده است،افزود:از مجموع سهمیه در نظر گرفته شده ،۱۳۰تن برنج ،۸۰تن شکر،۲۰۰تن روغن مصرف خانوار و یا صنعتی است که توزیع و یا در حال توزیع است.

“جهین”تصریح کرد:با توجه به وجود تولید کننده گان برتر کشوری در این شهرستان درمورد گوشت قرمز و سفید هیچ گونه کمبودی نداریم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد،از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره ۱۲۴ صنعت و معدن و تجارت مهاباد تماس بگیرند و تخلفات را به این اداره گزارش دهند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۲/۲۱ -۱۱:۵۰:۴۰ / خبر ۲۶۱۰ / کد خبر ۱۲۳۲۶/ س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)