مسوول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد

آغاز توزیع ۴۱ تُن مرغ منجمد، شکر و برنج یارانه‌ای در مهاباد

با ارایه کارت ملی سرپرست خانوار توزیع می گردد.

مهاباد/بالویز/اقتصادی/مسوول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم‌بازار جهاد‌کشاورزی مهاباد از توزیع ۴۱ تُن مرغ‌منجمد،شکر و برنج یارانه‌ای در مهاباد خبر داد.

به گزارش سایت خبری بالویز«احمد پیروتی»گفت:توزیع ۴۱ تُن مرغ منجمد،شکر و برنج‌دانه بلند یارانه‌ای با نرخ‌دولتی در راستای ایجاد تعادل در بازار این شهرستان آغاز گردید.

وی اظهار کرد:هم‌اکنون ۱۱ تُن محموله برنج هندی با نرخ هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در حال توزیع است. متقاضیان با مراجعه به مراکز پخش،می توانند آن را با نرخ مصوب خریداری کنند.

مسوول واحد توسعه‌بازرگانی و تنظیم‌بازار جهادکشاورزی مهاباد‌بیان کرد:برنج با قیمت مصوب در سه فروشگاه واقع در مناطق مختلف شهری در حال توزیع است.

«پیروتی» اضافه کرد:حدود ۳۰ تن شکر یارانه ای نیز با قیمت ۲۸۰ هزارریال برای هر کیلوگرم،اکنون در مراکز توزیع این شهرستان در حال فروش به متقاضیان است.

مسوول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد گفت:پنج تُن مرغ منجمد با قیمت ۸۰۰ هزار ریال برای هر کیلوگرم نیز در حال توزیع است. و هر روز باتوجه به نیاز بازار در به صورت روزانه توزیع خواهد شد.

«پیروتی» کرد:سهمیه هر خانوار برای برنج هندی،۱۰ کیلوگرم برنج برای هر نفر،۲ عدد مرغ برای هر نفر و شکر نیز بدون محدودیت است. که با ارایه کارت ملی سرپرست خانوار توزیع می گردد.

وی بیان کرد:مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع شکایتی دارند،می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.

«پیروتی»تاکید کرد:شهروندان جهت ایجاد تعادل از خرید مازاد بر نیاز مصرف روزانه خودداری کنند.

از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۰ تن کالای اساسی شامل برنج،گوشت‌مرغ و گوشت‌قرمز و روغن،قند و روغن‌مایع در سطح شهرستان مهاباد با قیمت‌های مصوب در قالب طرح‌تنظیم بازار توزیع شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۱۰/۱۴-۰۶:۰۸:۲۳/خبر ۴۰۵۱/ کدخبر۱۹۵۲۵/ پ ۳۱۴/