“سلام ستوده” نماینده مردم شریف مهاباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: “توسعه و پیشرفت در سایه امنیت برقرار میشود.”
نماینده مهاباد از زحمات نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: “مردم نیروی انتظامی را از خودشان میدانند.”
وی همچنین به وضعیت شهرک صنفی کاوه اشاره کرد و افزود: “این شهرک بعد از بیست سال هنوز به طور کلی فعال نشدهاست.”
“ستوده” در ادامه، کمبود نیروهای راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان مهاباد را مورد انتقاد قرار داد و خواستار توجه بیشتر به این موضوع شد.
مهاباد/بالویز/۱۴۰۴/۰۵/۱۲-۰۰:۵۵:۳۸/ کدخبر ۲۳۷۰۴/ ی ۱۰۰۵/
ثبت 27 میلیمتر بارندگی در مهاباد
۲۰۹ کیلوگرم مواد مخدر در مهاباد کشف شد
پلیس در سد مهاباد جان یک نفر را نجات داد
ورود سامانه بارشی جدید به مهاباد
Δ