امنیت، پیش نیاز توسعه

مهاباد/بالویز/خبر کوتاهاجتماعی/ نماینده مهاباد بر لزوم امنیت تأکید کرد.

“سلام ستوده” نماینده مردم شریف مهاباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: “توسعه و پیشرفت در سایه امنیت برقرار می‌شود.”

نماینده مهاباد از زحمات نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: “مردم نیروی انتظامی را از خودشان می‌دانند.”

وی همچنین به وضعیت شهرک صنفی کاوه اشاره کرد و افزود: “این شهرک بعد از بیست سال هنوز به طور کلی فعال نشده‌است.”

“ستوده” در ادامه، کمبود نیروهای راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان مهاباد را مورد انتقاد قرار داد و خواستار توجه بیشتر به این موضوع شد.

مهاباد/بالویز/1404/05/12-00:55:38/ کدخبر 23704/ ی 1005/