۵ سالن آرایش زنانه در مهاباد پلمپ شد

مهاباد/بالویز/ سرپرست مرکز بهداشت مهاباد گفت:در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا،۵ سالن آرایشی زنانه در مهاباد پلمپ شد. به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری بالویز“امینی” اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یکسری از فعالیتهای واحدهای صنفی اکیپ بازرسی مشترک کارشناسان بهداشت محیط و اتاق اصناف در قالب […]

5 سالن آرایش زنانه در مهاباد پلمپ شد

مهاباد/بالویز/ سرپرست مرکز بهداشت مهاباد گفت:در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا،۵ سالن آرایشی زنانه در مهاباد پلمپ شد.

به گزارش سرویس سلامت ،پایگاه خبری بالویز“امینی” اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یکسری از فعالیتهای واحدهای صنفی اکیپ بازرسی مشترک کارشناسان بهداشت محیط و اتاق اصناف در قالب تیم های دو نفره در شهرستان مهاباد تشکیل گردید.

” امینی ” خاطرنشان کرد: طی گشت مشترک بازدید از سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه که محل تجمع بانوان می باشد ۵ واحد صنفی پلمب شدند.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن مسقف، تیم  ویژه برخورد با فعالیت واحدهای صنفی متخلف از اولین روزهای اجرای دستور العمل اخطاریه هایی را به صاحبان واحدهای صنفی در این شهرستان صادر کرده بود ولی با توجه به بی توجهی برخی از افراد به این دستور العمل ها، تیم های بازرسی اقدام به پلمپ موقتی این مکان ها نمودند.

سرپرست مرکز بهداشت مهاباد ،ادامه داد: برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها در این یک هفته ممنوع است و علاوه بر آن مساجد و مصلی‌ها، سینماها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه، موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، باشگاه‌های ورزشی و رشته‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته و جود و از دیگر موارد مورد نظر است.

” امینی” اظهار داشت: صنف‌هایی شامل کافه، قهوه‌خانه، چایخانه، شهربازی، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی جزء این محدودیت‌ها بوده و در صورت بی‌توجهی با واحد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۷/۲۳/۸:۲۲/چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)