با حکم فرمانده ناجای آذربایجان غربی

فرمانده جدید انتظامی مهاباد معرفی شد

احساس امنیت شهروندان به‌ویژه در هنگام ترددهای شبانه به بیش از ۸۳ درصد رسیده است

مهاباد/بالویز/طی مراسمی و با حضور مسئولین با حکم فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی فرمانده جدید انتظامی شهرستان مهاباد معرفی شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”با حکم فرمانده ناجای آذربایجان غربی،سرهنگ یوسف اشرفی به عنوان فرمانده جدید انتظامی مهاباد معرفی و از خدمات سه ساله سرهنگ محمد توحیدی تقدیر شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی آذربایجانغربی گفت: احساس امنیت شهروندان به‌ویژه در هنگام ترددهای شبانه به بیش از ۸۳ درصد رسیده که از بسیاری از کشورهای منطقه بیشتر است.

«سردار سرتیپ رحیم جهانبخش» افزود: امروزه با تلاش و همت کادر انتظامی و همراهی مردم به درجه ای از امنیت رسیده ایم که همگان آن را احساس کنند.

وی اظهار کرد: بدون امنیت و داشتن خیال آسوده امکان توسعه و پیشرفت در کشور میسر نبوده و برای حفظ آن تلاش خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت گفت: اصول و جهان بینی مذاهب اسلامی همگی واحد و در یک سو بوده و هیچ اختلافی در اصل اسلام نیست.

«سردار جهانبخش» افزود: استکبار جهانی با پدیده داعش به دنبال ضربه زدن به اسلام بود که امروزه خود در دامن آن گرفتار شده است.

وی، با بیان اینکه منفعت دشمنان در ایجاد تفرقه و ناامنی است، تصریح کرد: بدون جنگ و خونریزی در مناطق مختلف، فروش سلاحهای جنگی برای مدعیان قدرت فراهم نیست و براین اساس دشمنان ما همواره به فکر ایجاد تفرقه و منفعت خود هستند.

در ادامه این مراسم با قدردانی از تلاشهای سرهنگ محمد توحیدی، سرهنگ یوسف اشرفی به عنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان مهاباد معرفی شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۷/۱۲-۰۷:۰۵:۴۸/خبر۳۹۱۰/کدخبر۱۸۷۹۹/ چ ۲۷۷/

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)