سرپرست فرماندار مهاباد

توزیع بیش از ۱۰۰ تُن کالای اساسی در مهاباد آغاز شد

هیچ کمبودی در خصوص تامین مایحتاج شهروندان وجود ندارد

مهاباد/بالویز/توزیع اقلام و کالاهای اساسی با هدف ساماندهی قیمت محصولات و حمایت از اقشار کم درآمد در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”حسن عباسی” سرپرست فرمانداری مهاباد در حاشیه بازدید از سطح بازار افزود: از این میزان ۷۴ تُن برنج پاکستانی است که با نرخ هر کیسه ۲۴۵ هزار تومان هم‌اکنون در حال توزیع بوده و با توجه به ذخیره مناسب، نیاز سطح شهرستان را تامین می‌کند.

وی ادامه داد:همچنین حدود ۲۵ تن روغن با قیمت ۲۹۰ هزار تومان برای هر قوطی پنج کیلوگرمی هم اکنون در سطح بازار در حال توزیع است.

مقام عالی شهرستان با بیان اینکه این اقلام در مناطق اصلی سطح شهر به مردم عرضه می‌شود، اضافه کرد:چهار تن چای طرح تنظیم نیز با قیمت ۱۵۹ هزار تومان برای هر کیلو جهت توزیع به شهرستان منتقل شده و آماده توزیع در بین فروشگاه های مواد غذایی است.

فرماندار ویژه مهاباد تاکید کرد: هیچ کمبودی در خصوص تامین مایحتاج شهروندان وجود ندارد و کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارهای این شهرستان ذخیره شده است.

وی بیان کرد: هیچ مشکلی در زمینه تامین سایر اقلام از جمله مرغ و گوشت قرمز مورد نیاز شهروندان وجود ندارد و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۱۰/۰۲-۰۰:۲۵:۴۸/خبر ۳۵۲۶/کدخبر۱۶۹۹۳/ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)