رئیس اداره آموزش و پروش مهاباد:

قطار واکسیناسیون کرونا به دانش آموزان مهابادی رسید

سامانه نوبت دهی واکسیناسیون کرونا برای متولدین ۱ مهر ۱۳۸۲ تا ۱ مهر ۱۳۸۳ (سن ورود به سال آخر متوسطه) باز شد.

مهاباد/بالویز/ رئیس اداره آموزش و پروش مهاباد،گفت:سامانه ثبت نام واکسیناسیون برای دانش آموزان باز شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سلیمانی”با اعلا این خبر افزود:سامانه نوبت دهی واکسیناسیون کرونا برای متولدین ۱ مهر ۱۳۸۲ تا ۱ مهر ۱۳۸۳ (سن ورود به سال آخر متوسطه) باز شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش مهاباد،اظهار داشت:دانش آموزان متولد۱مهر۱۳۸۲تا  مهر۱۳۸۳ می‌توانند برای ثبت نام و دریافت نوبت،به سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به نشانی www.salamat.gov.ir مراجعه کنند.

“سلیمانی”تصریح کرد:واکسیناسیون دانش آموزان در این شهرستان آغاز شده که پایه دوازدهم در وهله اول و پایه‌های یازدهم، دهم، نهم، هشتم و هفتم در مرحله بعدی انجام می‌‎شود.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان می توانند به ۸ پایگاه  واکسیناسیون تعین شده جهت تزریق واکسن کرونا اقدام کنند،عنوان کرد:دانش آموزان پسر جهت تزریق از ساعت ۹ صبح به مدارس امیر کبیر، امام خمینی، تقی جعفری و حاج عبداله رستم زاده و دانش آموزان دختر به مدارس رازی، شرف، فاطمیه و برادران قادری مراجعه کنند.

“سلیمانی “گفت:ثبت‌نام در این سامانه صرفا بر اساس گروه سنی خواهد بود و مراکز واکسیناسیون صرفاً افرادی را خواهند پذیرفت که در سامانه نوبت‌دهی ثبت‌نام کرده‌اند،سایر دانش‌آموزان باید تا باز شدن سامانه منتظر بمانند.

به گزارش سایت خبری بالویز،برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرکز واکسیناسیون، معطلی و احتمال انتقال بیماری، ضروری است افراد صرفا در زمان نوبت‌دهی شده به مرکز واکسیناسیون مراجعه و از حضور بدون نوبت جدا خودداری کنند.

مهاباد/بالویز / ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ – خبر ۰۷:۳۰:۱۵ / خبر ۲۸۹۷ / کد خبر ۱۴۰۱۵ / پ

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)