در پی تلاش نیروی انتظامی مهاباد بیش از ۱۹ کیلو مواد مخدر کشف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد از کشف و ضبط ۱۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک با پشتیبانی اطلاعات پلیس استان ار باند قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” با اعلام این خبر افزود:در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از استان […]

در پی تلاش نیروی انتظامی مهاباد بیش از 19 کیلو مواد مخدر کشف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده نیروی انتظامی مهاباد از کشف و ضبط ۱۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک با پشتیبانی اطلاعات پلیس استان ار باند قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” با اعلام این خبر افزود:در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از استان “کردستان” به منزلی در شهرستان مهاباد،بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی شهرستان پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:ماموران پلیس امنیت عمومی با اشرفیت اطلاعاتی خود،مخفیگاه متهمان را شناسایی و طی هماهنگی قضایی در بازرسی از محل ۱۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف و ۴ قاچاقچی را نیز دستگیر کردند که در این رابطه ۲ دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد:از شهروندان تقاضا داریم،در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری دهند.

مهاباد/بالویز/ ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ -۱۳:۴۵:۵۷ / خبر ۲۵۴۶/ کد خبر ۱۲۰۷۶ / د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)