فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی

کشف ۱۲۰ کیلوگرم هروئین در مهاباد

شهروندان درصورت مشاهده هرگونه حمل، خرید و فروش مواد مخدر، موارد را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

مهاباد/بالویز/اجتماعی/ فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف ۱۲۰ کیلو گرم هروئین در مسیر مهاباد-ارومیه خبرداد.

به گزارش سایت خبری بالویز« سردار رحیم جهانبخش» گفت:با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان مهاباد،محموله ۱۲۰ کیلوگرمی هروئین کشف شد.

وی اظهار داشت:ماموران انتظامی شهرستان مهاباد با اشراف اطلاعاتي مطلع شدند که اعضای یک باند حرفه‌ای در حال انتقال محموله سنگین مواد‌مخدر به استان هستند.

«سردار جهانبخش» ادامه داد:در یک عملیات منسجم در نهایت خودروهای حامل موادمخدر “پژو پارس  و  پیکان وانت” در مسیر “مهاباد – ارومیه”  شناسایی و متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در بازرسي از خودروهای توقیفی،۱۲۰کیلوگرم هروئین کشف و ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار جهانبخش در پایان خاطر نشان کرد: که پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده ای قانون گریز  به اهداف شوم خود برسند.

این مقام ارشد انتظامی استان توصیه کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه حمل، خرید و فروش مواد مخدر، موارد را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

به گزارش سایت خبری بالویز،بی شک اطلاع رسانی درباره عوارض و تبعات مصرف مواد یک روش مبارزه و نوعی پیشگیری از آن‌ است. رسانه‌ها می‌توانند نقش کلیدی در انتشار این حقایق داشته باشند.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای آذربایجان غربی است. این شهرستان در جنوب این استان قرار دارد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۱۰/۲۶-۰۰:۳۷:۵۱/خبر ۴۰۷۱/کدخبر۱۹۶۱۸/ س ۳۳۳/