دستگیری متخلفین زنده‌گیری سهره طلایی در شاهین‌دژ

مهاباد/بالویز/خبرکوتاهمحیط زیست/سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهین‌دژ از دستگیری دو متخلف زنده‌گیری سهره طلایی توسط مأموران یگان حفاظت خبر داد.

“جواد اصلانی” گفت: مأموران حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی شاهین‌دژ، دو متخلف غیر بومی از شهرهای همجوار را دستگیر کردند.

“اصلانی” اظهار داشت: از این افراد ۳ قطعه سهره طلایی، یک جعبه، یک رشته تور هوایی مخصوص زنده‌گیری و دو قفس فلزی کشف و ضبط شد.

در محل صورتجلسه تنظیم و پرونده متخلفین به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۴/۰۵/۰۳-۰۰:۳۰:۱۲/کدخبر۲۳۶۲۷/ ج ۹۸۳/