گرگ آسیب دیده به طبیعت سردشت بازگشت

مهاباد/بالویز/محیط زیستخبرکوتاه/رییس اداره حفاظت محیط زیست سردشت از رهاسازی یک قلاده گرگ آسیب‌دیده پس از درمان و بهبودی کامل در طبیعت این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت خبری بالویز، هادی احمدپور، گفت: این گرگ که بر اثر گرفتار‌شدن در تله شکارچیان غیرمجاز دچار شکستگی شده‌ بود، پس از انتقال به اداره حفاظت محیط زیست و انجام اقدامات دامپزشکی، طی حدود دو هفته به سلامت کامل رسید.

او با اشاره به نقش مهم گرگ‌ها در حفظ تعادل اکوسیستم، افزود: این حیوان پس از اطمینان از سلامت، در یکی از زیستگاه‌های طبیعی سردشت رهاسازی شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۴/۱۱/۰۷-۱۷:۰۵:۲۹/خبر۲۵۰۴۶/ س ۱۳۵۳/