به گزارش سایت خبری بالویز، هادی احمدپور، گفت: این گرگ که بر اثر گرفتارشدن در تله شکارچیان غیرمجاز دچار شکستگی شده بود، پس از انتقال به اداره حفاظت محیط زیست و انجام اقدامات دامپزشکی، طی حدود دو هفته به سلامت کامل رسید.
او با اشاره به نقش مهم گرگها در حفظ تعادل اکوسیستم، افزود: این حیوان پس از اطمینان از سلامت، در یکی از زیستگاههای طبیعی سردشت رهاسازی شد.
مهاباد/بالویز/۱۴۰۴/۱۱/۰۷-۱۷:۰۵:۲۹/خبر۲۵۰۴۶/ س ۱۳۵۳/
صاعقه جان یک فرد سردشتی را گرفت
۹۶ هکتار اراضی بایر آذربایجان غربی تعیین تکلیف شد
حمله سگها به زن جوان سردشتی
سردشت پربارشترین شهر آذربایجانغربی
Δ