تجمع در پارک ها و بوستان های مهاباد تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

مهاباد/بالویز/در پی افزایش مبتلایان به کرونا و برابر مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان و جهت پیشگیری از این بیماری،تجمع در پارک ها و بوستان های مهاباد تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،سرپرست شهرداری مهاباد اظهار داشت:حضور و تجمع شهروندان در پارکها و بوستانهای سطح شهر مهاباد تا اطلاع […]

مهاباد/بالویز/در پی افزایش مبتلایان به کرونا و برابر مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان و جهت پیشگیری از این بیماری،تجمع در پارک ها و بوستان های مهاباد تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،سرپرست شهرداری مهاباد اظهار داشت:حضور و تجمع شهروندان در پارکها و بوستانهای سطح شهر مهاباد تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

“کریم محمد نژاد “افزود:برابر مصوبه ستاد پیشگیری و مبـارزه با کرونای شهرستان مهاباد و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، حضور و تجمع شهروندان (در میدان ملاجامی – میدان ساعت – میدان پژوهش و سایر اماکن عمومی بسته ) از روز پنجشنبه مورخه ۲۴ مهرماه ۹۹ تا اطلاع ثانوی، در کلیه ی پارکها، فضاهای سبز و بوستانهای سطح شهر ممنوع شده است.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای ماندن در منازل خود؛ تاکید کرد: جهت قطع زنجیره ی انتقال ویروس کرونا هر نوع حضور و مراجعه همشهریان به پارکها،  توسط نیروهای ستاد شهرستان کنترل و ممانعت بعمل خواهد آمد، لذا از شهروندان گرامی درخواست می کنیم با رعایت توصیه ها و نکات بهداشتی از مراجعه و حضور در این اماکن خودداری نموده و اصـراری بر آن نداشته باشند.

مهاباد/پایگاه خبری بالویز/۹۹/۰۷/۲۶/۸:۲۰/ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)