فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد

اسباب کشی در نوروز با مجوز پلیس مجاز است

افراد تحت نظرند و تا زمانی که احراز صورت نگیرد، همچنان وسایل در توقیف خواهند ماند.

مهاباد/بالویز/اجتماعی/ فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد طی اطلاعیه ای اعلام کرد:اسباب‌کشی در عید نوروز تنها با مجوز پلیس امکان‌پذیر است.

به گزارش سایت خبری بالویز«سرهنگ یوسف اشرفی» گفت:جهت جلوگیری از سرقت‌لوازم منزل هر نوع اسباب‌کشی در عید‌نوروز تنها با مجوز پلیس مجاز است.

فرمانده‌انتظامی مهاباد،اظهار کرد:در ایام تعطیلات‌نوروز هر گونه اسباب‌کشی و جابجایی اثاثیه‌منزل ممنوع است مگر اینکه برای این کار از پلیس مجوز اخذ شده‌باشد.

«سرهنگ یوسف اشرفی» افزود: شهروندان همواره برای انجام اسباب‌کشی به کلانتری مراجعه و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

این مقام انتظامی اظهار داشت:در ایام نوروز با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان در مسافرت هستند و منازل آنها خالی است، پلیس انجام هرگونه اسباب‌کشی بدون مجوز و اطلاع را ممنوع کرده است.

وی تصریح کرد:در این ایام هر شخصی که قصد اسباب کشی دارد باید قبل از اقدام با ارائه درخواست مکتوب به کلانتری محله خود مراجعه و پس از اخذ تاییدیه و مجوز کتبی نسبت به جابجایی اسباب خود اقدام کند.

فرمانده انتظامی مهاباد،ادامه داد:در صورت عدم اخذ مجوز و هماهنگی با کلانتری، اجازه‌تردد به خودروی حامل‌اسباب و اثاثیه داده نخواهد شد و این لوازم‌توقیف می‌شوند.

«سرهنگ اشرفی» بیان کرد: افراد تحت نظرند و تا زمانی که احراز صورت نگیرد، همچنان وسایل در توقیف خواهند ماند.

این مقام ارشد انتظامی‌شهرستان تاکید کرد:وانت بارها و خودروهای حمل‌بار نیز باید توجه‌داشته باشند که بدون‌مشاهده مجوز‌قانونی از هرگونه جابه‌جایی اثاثیه‌منازل به جد خودداری کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۱۲/۲۹-۰۱:۰۰:۱۰/خبر ۴۱۴۸/کدخبر۱۹۹۰۸/س ۴۱۰/