فرماندار ویژه مهاباد

اختصاص بیش از ۱۷۰ هکتار به محدوده شهر مهاباد

روستاهای فاقد اینترنت در این شهرستان تا پایان شهریور ماه از نعمت اینترنت برخوردار خواهند شد

مهاباد/بالویز/فرماندار ویژه مهاباد از الحاق ۱۷۱هکتار زمین به محدوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”حسن عباسی” در نشست خبری با اصحاب رسانه های ملی و محلی شهرستان گفت:این اراضی در راستای کمک به کاهش قیمت زمین و احداث منازل مسکونی به محدوده شهر مهاباد اضافه خواهد شد.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه روستاهای فاقد اینترنت در این شهرستان تا پایان شهریور ماه از نعمت اینترنت برخوردار خواهند شد،اظهار داشت:در ۵۰ روستای این شهرستان جهت خانه دار شدن محدوده اراضی مسکونی را افزایش داده ایم.

“عباسی”اظهار کرد:در سفر ریاست جمهوری ۱هزارو ۲۵۰ میلیارد تومان برای کارهای عمرانی و آبادانی شهرستان اعتبار اختصاص داده شد.

فرماندار ویژه مهاباد،عنوان کرد:این اعتبارات شامل ۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی، ۳۰۰ میلیارد تومان به تصفیه خانه شهرک صنعتی، ۳۰ میلیارد تومان به علاج بخشی سد و ۳۵۰ میلیارد تومان نیز به اتمام کریدور مهاباد به ارومیه و مهاباد به میاندوآب است.

“حسن عباسی” در خصوص ترافیک شهرستان عنوان کرد:با انتقال مشاغل آلاینده،و واحد شماره گذاری به شهرک صنفی کاوه،بازگشایی معبر هواشناسی،نصب دوربینهای هوشمند و افتتاح کمربندی تاج سد به آزادگان در آینده نزدیک شاهد ترافیک روان در سطح شهرستان خواهیم بود.

مقام عالی شهرستان با اشاره به اینکه با نانوایی های متخلف به شدت برخورد خواهد شد،اضافه کرد:باند سازمان یافته خرید و فروش آرد یارانه‌ای، به صورت غیرمجاز در مهاباد با همکاری سربازان گمنام متلاشی و افراد متخلف دستگیر شدند.

“عباسی” با بیان اینکه امسال ۱۰۵ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت بیش از ۹۶ کیلومتر از راه‌های روستاهای این شهرستان اختصاص یافت، افزود:در سال جاری آسفالت راه‌های روستایی برای ۱۰۰ روستای این شهرستان پیش بینی شده که تاکنون آسفالت ۱۲ روستا انجام و مابقی در مرحله پیمان سپاری است.

“عباسی” گفت:رسانه های پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و رسالت آنها انتقال مشکلات و خدمت رسانی به مردم و رفع کاستی های موجود است. 

به گزارش سایت خبری “بالویز” هر کدام از مسئولین رسانه های حاضر در این نشست،مسایل و مشکلات اجتماعی،فرهنگی،آموزشی ،اقتصادی و ورزشی شهرستان را بیان کردند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۲/۰۳/۱۷-۱۴:۱۰:۰۵/خبر۳۷۴۱/کدخبر۱۷۹۵۴/چ۱۰۶/