فرهنگی و هنری

هنرمند مهابادی رتبه سوم جشنواره بین المللی قصه گویی را کسب کرد

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون از ۲۵ تا ۲۹ دی به میزبانی یزد برگزارشد

مهاباد/بالویز/قصه‌گوی مهابادی عنوان سوم بیست‌ وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را کسب کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز”شادی پاکزاد”مربی مهابادی با قصه «واقعا جدی جدی» در رقابت با قصه‌گویان خارجی و داخلی عنوان سوم بخش بین‌الملل جشنواره را به خود اختصاص داد.

شادی پاکزاد در بخش بین‌الملل و سعید صلحی با قصه «پرده عشق» در بخش آئینی سنتی بزرگسال، دو نماینده آذربایجان‌غربی در بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی بودند.

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون از ۲۵ تا ۲۹ دی به میزبانی یزد و در بخش‌های ملی، آیینی‌سنتی، زبان اشاره، ۹۰ثانیه، پادکست، علمی، بین‌الملل و غیررقابتی (برگزیدگان) برگزار شد.

به گزارش سایت خبری بالویز و به نقل از روابط عمومی جشنواره ،این جشنواره دارای بخش‌های ملی، بین‌الملل، آئینی سنتی، زبان اشاره، ۹۰ ثانیه، پادکست، برگزیدگان غیر رقابتی و بخش علمی بود که شرکت‌کنندگان در مقاطع مختلف سنی قصه‌های خود را ارائه کردند.

در این دوره از جشنواره، تعداد سه هزار قصه ۹۰ ثانیه‌ای در سایت جشنواره بارگذاری شده که ۱۲۲ اثر به بخش نیمه‌نهایی راه یافت.

۶ کشور هم قصه‌های خود را به صورت مجازی ارسال کردند که آثار آنان در بخش بین المللی مورد داوری قرار گرفت.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۱۱/۰۳-۰۷:۱۰:۰۵/خبر۳۵۶۰/کدخبر۱۷۱۳۵/د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)