فرماندار مهاباد

برگزاری برنامه های فرهنگی برای جوانان یک نیاز است

توجه به امور جوانان و آسیب های اجتماعی پیرامون این قشر یکی از نیازهای اصلی جامعه است

مهاباد/بالویز/فرماندار مهاباد،گفت:برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری موجب شور و نشاط در بین جوانان می شود و محدودیتی در برگزاری برنامه های فرهنگی نداریم.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”امیر قادری” با اعلام این خبر اظهار داشت:برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان یک ضرورت و نیاز فعلی جامعه است و در این راستا محدودیتی وجود ندارد.

وی از تشکیل سمن جوانان استقبال کرد و گفت: از طریق این تشکل ها دغدغه و مشکلات جوانان مناطق مختلف شهری شنیده و در جلسات ساماندهی امور جوانان مطرح و پیگیری می شود که می تواند سرمنشاء حل بسیاری از نیازهای جوانان در سطح کشوری نیز هم باشد.

مقام عالی شهرستان با اشاره به تفاوت دیدگاه و نگرش نسل جوان امروزی هم اظهار داشت: توانایی و انرژی نسل امروز و آگاهی جوانان با نسل قبلی متفاوت بوده و باید ضمن استفاده از این ظرفیت با ظرافت و حساسیت بیشتری با آن برخورد کرد.

قادری همچنین از راه اندازی خانه جوان خبرداد و گفت: فعال سازی خانه جوان یک مطالبه بحقی است و تلاش میکنیم از فضای اماکن موجود در دستگاه های اجرایی برای راه اندازی خانه جوان و تشکیل جلسات استفاده کرد.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین بر ضرورت گرایش واقفان به وقف‌های جدید در حوزه نیازهای روز جامعه و چالش‌های موجود تاکید کرد و گفت: توجه به امور جوانان و آسیب های اجتماعی پیرامون این قشر یکی از نیازهای اصلی جامعه است که واقفان نیک اندیش می توانند هنگام وقف اموال خود به آنها توجه کنند.

همچنین در این جلسه مقرر شد مشاور فرماندار ویژه مهاباد در امور جوانان و همچنین برای سایر ادارات جهت ارتباط و آشنایی بیشتر با مشکلات این قشر معرفی شوند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۵/۳۰-۰۶:۲۵:۴۸/ خبر ۳۴۱۵/کدخبر۱۶۴۵۵/ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)