فرمانده انتظامی مهاباد

کشف و ضبط انبار احتکار کالاهای اساسی در مهاباد

برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده ۸ میلیارد ریال برآورد شده است

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از کشف انبار احتکار کالا‌های اساسی در این شهرستان به ارزش حدود ۸ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”سرهنگ محمد توحیدی” گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، پودر لباسشویی و سایر اقلام اساسی توسط شخصی در یک باب انباری در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مهاباد،افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی محل دپوی کالای اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از انبار شناسایی شده ۱۵ تن برنج، هزار و ۱۲۸ حلبی روغن جامد ۵ کیلویی، ۹۸۵ عدد روغن مایع، ۴۰۰ کیلوگرم چای، ۶ هزار و ۱۰۵ بسته ماکارونی و ۳ هزار و ۵۸۴ عدد حلبی رب گوجه فرنگی که به صورت غیرمجاز دپو شده بودند را کشف کردند.

این مقام انتظامی شهرستان ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده ۸ میلیارد ریال برآورد شده و در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

“سرهنگ توحیدی” از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالا‌های قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۴/۰۲-۱۷:۱۵:۱۰/ خبر ۳۳۴۷/ کدخبر ۱۶۱۷۴/ پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)