در فرمانداری مهاباد

قهرمان مسابقات جهانی پینگ پنگ در مهاباد تجلیل شد

«الینا رحیمی» پینگ پنگ باز ملی پوش اهل این شهرستان اخیرا مقتدرانه موفق به کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شده است.

مهاباد/بالویز/فرماندار این شهرستان ضمن تبریک عنوان قهرمان به این بانوی ملی پوش گفت: نخبه های ملی به ویژه در بخش ورزش جز افراد خاص و کم نظیر جامعه بوده و مسوولان وظیفه دارند از آنان برای تداوم عناوین قهرمانی و افتخار آفرینی حمایت کنند.

به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز”امیر قادری” با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی مهاباد نسبت به میانگینی کشوری و استانی پایین تر است، ادامه داد: رفع مشکلات زیرساختی و عمرانی در حوزه ورزش شهرستان با توجه به قهرمان پرور بودن این منطقه با جدیت در دستور کار قرار دارد.

همچنین در این دیدار مقرر شد هماهنگی لازم جهت حمایت و تامین منابع مالی برای اعزام الینا رحیمی به مسابقات جهانی سوئد که اواسط تیرماه برگزار خواهد شد، انجام گیرد.

«الینا رحیمی» پینگ پنگ باز ملی پوش اهل این شهرستان اخیرا مقتدرانه موفق به کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شده است.

وی متولد ۱۳۸۳ در شهر مهاباد است که طی سال‌های گذشته همواره در اردوهای تیم ملی حضور داشته و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه دارد.

این شهرستان با ۲۵۰ هزار جمعیت دارای ۱۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۴/۰۱-۰۶:۴۱:۴۸/ خبر ۳۳۴۶/کد خبر ۱۶۱۶۸/چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)