رئیس اداره میراث فرهنگی مهاباد

پلمب سوئیت های اقامتی غیر مجاز در مهاباد

چندین باب خانه‌مسافر غیرمجاز که بدون رعایت ضوابط لازم در این شهرستان اقدام به اسکان گردشگران و مسافران می‌کردند، پلمب شده اند.

مهاباد/بالویز/رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مهاباد گفت:سوئیت های اقامتی اجاره ای غیرمجاز در مهاباد پلمب می شوند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”ناصر صدفی” با اعلام این خبر اظهار داشت: این اداره با همکاری ارگان‌های مربوطه نسبت به شناسایی و پلمب سوئیت‌های اجاره‌ای غیرمجاز اقدام می‌کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد،افزود: با توجه به اینکه فعالیت سوئیت خانه مسافر غیرمجاز در این شهرستان موجب بروز برخی مشکلات بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی در حوزه گردشگری شده به همین منظور پلمب آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

“صدفی”تصریح کرد:تاکنون چندین باب خانه‌مسافر غیرمجاز که بدون رعایت ضوابط لازم در این شهرستان اقدام به اسکان گردشگران و مسافران می‌کردند، پلمب شده اند.

وی ادامه داد: هتل‌های مهاباد دارای درجه‌های یک تا ۴ ستاره دارای ۱۳۵ اتاق و ۳۳۱ تخت فعال بوده و سه مهمانپذیر با درجه ممتاز دارای ۵۶ اتاق با ۱۴۷ تخت و هتل آپارتمان این شهر نیز دارای ۱۲ سوئیت و ۳۶ تخت و اقامتگاه بوم گردی دارای۴ واحد است.

صدفی از مسافران و گردشگران این شهرستان خواست در صورت تمایل به اقامت در این شهرستان در هتل‌ها و مهمانپذیر‌های دارای مجوز اسکان پیدا کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۳/۰۸-۰۶:۴۵:۱۸/ خبر ۳۳۲۳/کد خبر ۱۶۰۷۵/ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)