سیاسی

راهپیمایی روز قدس در مهاباد

زمانی مقاومت انتفاضه با سنگ بود

مهاباد/بالویز/ همزمان با سراسر کشور مردم  قهرمان پرور مهاباد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز”رئیس سازمان تبلیغات مهاباد،در آیین راهپیمایی روز جهانی قدس این شهرستان گفت:مردم فلسطین بادست های گره کرده سالهای متمادی است برای پیروزی علیه رژیم غاصب کودک کش اسرائیل راه مقاومت را انتخاب کرده اند.

“حجت الاسلام یاسر آقا محمدی” با اعلام این مطلب افزود:زمانی مقاومت انتفاضه با سنگ بود ولی امروزه استفاده از سامانه های موشکی باعث شد، تا توان اشغالگری را از دشمنان گرفته شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مهاباد با بیان اینکه زمان افول اسکتبار در حال اتمام است،افزود:برای آزاد سازی قدس،خون های بسیاری از جوانان و مردم فلسطین ریخته شده است اما مردم فلسطین همچنان برای پیروزی علیه رژیم اسرائیل مقاومت می کنند.

“آقا محمدی” عنوان کرد:مسلیمن جهان برای رهایی و آزاد سازی قدس تا روز پیروزی همچنان در صف اول مقاومت پیش قدم هستند و این پیروزی در سایه اتحاد بین مسلمانان جهان صورت می گیرد.

به گزارش سایت خبری بالویز،راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم روزه دار از خیابان اقبال لاهوری شروع و پس از سردادن شعار های “مرگ بر امریکا” مرگ بر اسرائیل” در میدان شهرداری مهاباد تجمع و انزجار خود را از رژیم غاصب صهینویستی ابراز و پس از آتش زدن پرچم امریکا و اسرائیل حمایت خود را از مردم فلسطین ابراز کردند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۲/۰۹-۱۲:۱۰:۲۵/ خبر ۳۲۹۳/ کد خبر ۱۵۹۳۴/ ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)