اجتماعی

گلریزان جشنی که با لبخند همراه است

فرصت ها را باید قدر بدانیم چرا که گاهی خدا می خواهد با دستان ما دست دیگر بندگانش را بگیرد.

مهاباد/بالویز/برگزاری جشن‌ گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد،جشنی است که با کمک مردم و خیران بذر مهربانی و عاطفه را در قلب‌ها می‌کارد.

به گزارش سرویس اجتماعی،سایت خبری بالویز؛در ایام ماه مبارک رمضان سنت زیبا و دیرینه گلریزان و جشن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به همت ستاد دیه در سراسر کشور برگزار می‌شود که در این راستا بسیاری از زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده باز می‌گردند.

کمک خیران و گذشت شاکیان در جرائم غیرعمد منجر به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی برای مددجو و خانواده زندانی و جامعه می‌شود.

ماه مبارک رمضان در حال تمام شدن است و فرصت‌های معنوی ماه خدا محدود هستند پس بیاییم ماهم با قدمی کوچک در تداوم مسیر آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نقش آفرینی کنیم تا آنها هم طعم بودن در کنار خانواده را تجربه کنند.

شهروندان مهابادی می توانند برای مشارکت در این امر خیر،وجه واریزی خود را به شماره حساب ۱۶۲۰۶۶۹۳۴ ستاد دیه نزد بانک رفاه مختص شهرستان مهاباد و یا به شماره کارت ۵۸۹۴۳۷۰۰۰۱۵۶۵۶۹ و یا به شماره شباء ir770130100000000162066934 و جهت اطلاعات بیشتر به شماره ۴۲۴۴۹۶۱۳-۰۴۴تماس حاصل فرمایند.

فرصت ها را باید قدر بدانیم چرا که گاهی خدا می خواهد با دستان ما دست دیگر بندگانش را بگیرد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۱/۰۲/۰۲-۰۹:۴۸:۵۲/ خبر ۳۲۸۴/کدخبر۱۵۸۹۸/ج

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)