شهردار مهاباد:

شهرداری بستری برای همکاری و همفکری است

اجرای پروژه های زیبای کوچک می تواند جوابگوی نیاز شهروندان باشد.

مهاباد/بالویز/شهردار مهاباد،گفت:برنامه ریزی و سیاست گذاری در عمران شهرداری و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نیاز به همفکری و همکاری دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”بابک رستم پور” در نشست با هئیت علمی دانشگاه آزاد مهاباد،اظهار داشت:مدیریت شهری دارای مشکلات عدیدی است و برای رفع این مشکلات و رفع موانع آن بابرنامه ریزی مدون و مشارکت همگانی می توان این موانع را حل کرد.

“رستم پور” افزود:هر نوع رفع مشکل در شهر موجب رضایت حداکثری شهروندان در حوزه خدمات شهری می شود.

شهردار مهاباد با بیان اینکه طرح جامع تفضیلی شهر دارای یک الگوی ثابت است،تصریح کرد:برای رفع مشکلات و مدیریت شهری نیازمند همفکری و مشارکت اقشار در زمینه های مختلف است تا شهر را از این نوع بحران نجات داد.

“بابک رستم پور” عنوان کرد:عدم برنامه ریزی منسجم و دقیق موجب هزینه های جبران ناپذیر در حوزه خدمات شهر و تحمیل بر شهروندان خواهد شد و این مستلزم راهکار برای مدیریت است.

وی با اشاره به تقسیم بندی طرحها کوتاه مدت و بلند مدت،اظهار کرد: اجرای پروژه های زیبای کوچک می تواند جوابگوی نیاز شهروندان باشد.

در این جلسه “آرش شهاب”عضو شورای اسلامی شهر مهاباد،گفت:استفاده از ظرفیت دانشگاه برای فضا سازی شهر می تواند به عنوان بازوی مهم در عرصه عمرانی و منظر شهر باشد.

“شهابی” اضافه کرد:شهر نیاز به مشارکت است و تلاش همه ما به عنوان یک شهروند و مسئول استفاده از توانایی و تجربه های یکدیگر برای یک شهر زیبا است.

عضو شورای اسلامی مهاباد،گفت:با وجود تداخل در منظر شهری ،نیازاست درخصوص شهر سازی و نظم دهی بر منظر شهری نظارت وجود داشته باشد. 

رئیس دانشگاه آزاد مهاباد،افزود:برای مشارکت در زمینه های مختلف شهر تخصص و علم نیاز است و باید آگاهانه در این راه قدم برداشت.

“بهمن کرد”اظهار داشت:هر وقت نظریه با علم تلفیق شده است،شاهد شکوفایی بوده ایم و دانشگاه مجهز به علم،دانش و تجربه است و این توانایی در اعضاء دانشگاه برای مشارکت و همفکری وجود دارد.

وی همچنین ادامه داد:هر جایی که در آن مبانی علمی وجود نداشته به بحران برخورد کرده و موجب مشکلات در آن حوزه شده است پس مبانی علمی می تواند موجب رفع نگرانی های اجتماعی و خدماتی شود.

رئیس دانشگاه آزاد مهاباد،تصریح کرد:دانشگاه می تواند در حوزه مطالعاتی و کارهای نظارتی و داشتن آزمایشگاه مجهز و نیروهای کار آمد در ایجاد رفع مشکلات حوزه شهری یکی از پتانسل های موجود باشد.

درپایان جلسه هر کدام از اعضاء هیئت علمی دانشگاه درحوزه مدیریت و خدمات شهری مطالبی را بیان کردند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۱/۱۵- ۰۶:۲۸:۴۵/ خبر ۳۱۶۷/ کدخبر ۱۵۲۸۸/ج  

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)