رییس شبکه بهداشت و درمان سقز:

بیش از ۱۳ هزار سقزی دُز سوم واکسن دریافت کردند

تاکنون حدود ۶۸ درصد (۱۶۰ هزار نفر) از جمعیت این شهرستان دُز اول را دریافت کردند.

مهاباد/بالویز/رییس شبکه بهداشت و درمان سقز گفت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر در این شهرستان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”پروین خسروپور” اظهار داشت: ملاک ایمنی قابل قبول برای شهرستان، تزریق دُز سوم یا همان بوستر است و تمام کسانی که دُز دوم را دریافت کردند اگر سه ماه از دریافت دُز دوم گذشته باشد باید برای دریافت دُز سوم به مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه کنند.

  رییس شبکه بهداشت و درمان سقز، با بیان اینکه تزریق دُز سوم مکمل تزریق ۲ دُز قبلی است و میزان ایمنی را در حد قابل توجهی بالا می‌برد، افزود: تعدادی از شهروندان هنوز برای دریافت واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکرده اند که لازم است این عزیزان هرچه زودتر واکسیناسیون شوند.

او  یادآور شد: تاکنون حدود ۶۸ درصد (۱۶۰ هزار نفر) از جمعیت این شهرستان دُز اول را دریافت کردند و حدود ۵۷ درصد (۱۳۴ هزار نفر) هم دُز دوم را دریافت کرده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان سقز با اشاره به اینکه تزریق واکسن کرونا ضروری است و هرچه زودتر مردم برای واکسن مراجعه کنند، اضافه کرد: اگر کل جمعیت شهرستان سقز را در نظر بگیریم هنوز به ۷۰ تا ۸۰ درصد واکسیناسیون ایده‌ال نرسیده ایم.

“خسروپور” افزود: محل مراجعه برای واکسیناسیون، تمامی مراکز خدمات جامع سلامت شهر و روستا فقط در وقت اداری و همچنین مرکز تجمیعی جدید واقع در کلینیک تخصصی شهدا در ۲ شیفت صبح و عصر و تمامی ایام تعطیل و غیرتعطیل است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۰/۱۱ – ۱۰:۱۵:۵۳ / خبر ۳۰۹۶ /کد خبر ۱۴۹۴۷ / ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)