به قلم مدیر مسوول:

میز خدمت احترام به حقوق شهروندی

میز خدمت ارتباط بین طرفین را بسیار قوی و روال رسیدگی به درخواست‌ها را تسریع و تسهیل می کند.

مهاباد/بالویز/ به منظور ارائه خدمات سریع و آسان و تکریم به حقوق شهروندی و ارتباط مستقیم با شهروندان جهت تسریع در امر خدمات و رفع مشکلات میز خدمت یکی از راههای ارتباطی به شمار می رود.

به گزارش سرویس تحلیل،پایگاه خبری بالویز،با توجه به اهمیت موضوع و احترام به حقوق شهروندی،در میز خدمت روسای ادارات جهت رفع مشکلات و تسریع در امورخدمت رسانی به محل های شهری و روستایی حضور بهم می رسانند تا از نزدیک و در یک فضای غیر اداری با شهروندان به گفتگو بپردازند.

یکی از ویژگی های میز خدمت،حضور اکثریت روسای شهرستان در یک محل و مکان است و دسترسی شهروندان را برای رفع مشکلات و پیگیری مطالبات را آسانتر می کند.

کاهش حضوری ارباب رجوع و بررسی کمبودها و مشکلات و همچنین پیگیری مطالبات و بازدید از مناطق شهری و روستای توسط مدیران شهر می تواند نقطه قوت و انگیزه ای باشد که انسجام و همدلی بین مردم و مسئولین برقرار کرده و با واسطه حضور مشکلات بسیاری رفع شود.

پرسش و پاسخ گویی نیاز هر جامعه مدنی است و در این راستا شهروند با ارائه پرسش و درخواست از مدیر شهرستانی خود در صدد پاسخ به صورت حضوری است،این ارتباط دوسویه می تواند بسیاری از کاستی ها را به نحو شایسته کاهش دهد.

میز خدمت تنها نقطه تماس بین مدیر و شهروند است ،هدف از میز خدمت، ارائه به موقع خدمات به شهروندان مطالبه گر است،میز خدمت ارتباط بین طرفین را بسیار قوی و روال رسیدگی به درخواست‌ها را تسریع و تسهیل می کند.

شاید در زمانی که مدیری در اداره حضور دارد ارائه خدمت و جوابگوی نیاز شهروند نباشد اما شاید میز خدمت بتواند در یک فضای ساده و غیر اداری شهروند را اقناع و راضی نگه دارد.

به گزارش سایت خبری بالویز،با  توجه به استقرار میز خدمت در محل،برقراری ارتباط بسیار تسهیل شده و حضور محسوس مدیران نیز که مورد علاقه بسیاری ازشهروندان است بطور کامل حس خواهد شد و این شیوه خدمت رسانی می تواند راهکار توسعه شهری و انجام خدمات سریع به شهروندان و رفع مشکلات و انجام خدمات شایسته باشد.

رحیم بایزیدی:مدیر مسئول

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۰/۰۱- ۰۷:۵۰:۱۰ / خبر ۳۰۷۴/ کد خبر ۱۴۸۵۲/ چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)