رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد:

تردد در محور های مواصلاتی مهاباد روان است

با برف روبی این محور‌ها همچنین ۱۶۵ دستگاه انواع خودرو نیز در محور‌های مهاباد به سردشت و مهاباد به بوکان نیز با همکاری عوامل راهداری این شهرستان رهاسازی شد.

مهاباد/بالویز/رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد،گفت:با وجود بارش برف و باران در اکثر محورهای شهرستان، تردد در همه محورهای مواصلاتی در جریان است. 

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”محسن خادمی”با اعلام این خبر افزود:۲۰۰کیلومتر از جاده های مهاباد با حضور نیروهای این اداره برف روبی و نمک پاشی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد،با اشاره به اینکه کلیه محورهای موصلاتی شهرستان تردد جاری است،اظهارداشت:با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری، ۳۲ کیلومتر جاده برهان در مهاباد – بوکان در سه مرحله، ۴۵ کیلومتر محور مهاباد – سردشت و ۳۲ کیلومتر جاده مهاباد – پسوه برف‌روبی و نمک‌پاشی شد.

“محسن خادمی”عنوان کرد:۱۹ کیلومتر از جاده روستایی “آفان” نیز از با استفاده از ۲ دستگاه برف روب سنگین و نیمه سنگین برف روبی شد، ولی تردد در این منطقه همچنان نیاز به زنجیرچرخ دارد.

وی تصریح کرد: با برف روبی این محور‌ها همچنین ۱۶۵ دستگاه انواع خودرو نیز در محور‌های مهاباد به سردشت و مهاباد به بوکان نیز با همکاری عوامل راهداری این شهرستان رهاسازی شد.

خادمی ارتفاع برف در گردنه‌های برفگیر این محور‌ها را حدود ۳۰ سانتی متر اعلام کرد و گفت: ۲۵ نفر از راهداران با استفاده از ۱۳ دستگاه انواع ماشین آلات مختلف برف روبی و استفاده از بیش از ۱۰۰ تن شن و ماسه در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به صورت شبانه روزی فعالیت داشتند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۸/۲۴ -۰۷:۴۵:۵۰/ خبر ۳۰۰۳ / کد خبر ۱۴۴۹۶ /د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)