در سال جاری ۸۰۰ بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان مهاباد،توزیع شد

مهاباد/بالویز/ رئیس کانون های مساجد مهاباد،گفت: در راستای حمایت  و کمک به قشر آسیب پذیر ،۸۰۰ بسته کمک معیشتی در سال جاری بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“محمد ارجمندی” با اعلام این خبر افزود:در سال جاری طی دو مرحله ۸۰۰ بسته کالای اساسی در بین نیازمندان مناطق این شهرستان […]

در سال جاری 800 بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان مهاباد،توزیع شد

مهاباد/بالویز/ رئیس کانون های مساجد مهاباد،گفت: در راستای حمایت  و کمک به قشر آسیب پذیر ،۸۰۰ بسته کمک معیشتی در سال جاری بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“محمد ارجمندی” با اعلام این خبر افزود:در سال جاری طی دو مرحله ۸۰۰ بسته کالای اساسی در بین نیازمندان مناطق این شهرستان توزیع گردید. 

رئیس کانون های مساجد مهاباد،با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای توزیع شده به ارزش ۵ میلیون ریال بوده است،اظهار داشت:بسته های معیشتی شامل اقلام خوراکی ،روغن،برنج،رب،ماکارونی،عدس و لوبیا بوده است.

“ارجمندی”تصریح کرد:توزیع کالاهای اساسی در روستاهای بخش مرکزی ،و مناطق حاشیه شهرستان با اولویت پایگاه‌ها و مساجد در محلات و پس از شناسایی خانواده‌های آسیب‌دیده توزیع شد.

به گزارش سایت خبری “بالویز”در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و دستور دولت، با توجه به لزوم استمرار همدلی و مشارکت همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی برای کاهش بخشی از اثرهای مخرب شیوع ویروس کرونا و افزایش تاب‌آوری جامعه با امدادرسانی معیشتی و کمک به نیازمندان در دستور کار قرار گرفت.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۳۱-۰۶:۴۵:۱۵ / خبر ۲۶۹۳ / کد خبر ۱۲۶۸۲ / د