کسب رتبه اول استان توسط بازرسان صنعت،معدن،تجارت مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت،معدن،تجارت شهرستان مهاباد،گفت:بازرسی و نظارت صنعت و معدن مهاباد رتبه اول استانی را کسب کرد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“محمد جهین”با اعلام این خبر افزود:واحد بازرسی و نظارت این اداره بر اساس نتیجه ارزیابی عملکرد سال ۹۹ رتبه برتر آذربایجان غربی را کسب کرد. او بازدید حضوری، بررسی پارامتر‌های تعیین شده، ارزیابی […]

کسب رتبه اول استان توسط بازرسان صنعت،معدن،تجارت مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت،معدن،تجارت شهرستان مهاباد،گفت:بازرسی و نظارت صنعت و معدن مهاباد رتبه اول استانی را کسب کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“محمد جهین”با اعلام این خبر افزود:واحد بازرسی و نظارت این اداره بر اساس نتیجه ارزیابی عملکرد سال ۹۹ رتبه برتر آذربایجان غربی را کسب کرد.

او بازدید حضوری، بررسی پارامتر‌های تعیین شده، ارزیابی شاخص‌های ابلاغی از سوی ستاد مرکز به استان ها، نحوه نظارت بر کالا‌های مصرفی و شبکه‌های توزیع، نظارت بر کالا‌های سرمایه‌ای و خدمات، میزان رسیدگی به تخلفات، از جمله سرفصل‌ها و موارد مورد سنجش اعلام کرد.

“محمد جهین”ادامه داد:این موفقیت‌ها بدون همکاری و مشارکت شهروندان و همچنین تلاش شبانه روزی همکاران بازرس و ناظرین افتخاری میسر نمی‌شد.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت مهاباد گفت:مهمترین رسالت این سازمان خدمات رسانی مطلوب به مردم است.

بازرسان اتاق اصناف شهرستان مهاباد در سال گذشته ۱۱هزار و ۶۴۱ مورد بازرسی از سطح اصناف شهرستان را به نام خود ثبت کردند که از این تعداد بازرسی ۹۸۵ پرونده تشکیل و ۷ میلیارد ریال جریمه برای واحد های متخلف صادر شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۱۲ – ۰۸:۱۲:۵۸ / خبر ۲۴۸۸ / کد خبر ۱۱۸۲۵ / پ