مجتمع پتروشیمی مهاباد پایش شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره محیط زیست مهاباد،گفت:پتروشیمی این شهرستان از لحاظ رعایت استانداردهای زیست محیطی ، پایش و ازآن نمونه برداری انجام شد. به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“فاروق سخنور”اظهار داشت:کارشناسان پایش و آزمایشگاه اداره حفاظت محیط زیست مهاباد به همراه کارشناسان آزمایشگاه معتمد ضمن بازدید از دودکش بویلرها، پساب خروجی تصفیه خانه،از منابع آبی موجود […]

مجتمع پتروشیمی مهاباد پایش شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره محیط زیست مهاباد،گفت:پتروشیمی این شهرستان از لحاظ رعایت استانداردهای زیست محیطی ، پایش و ازآن نمونه برداری انجام شد.

به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“فاروق سخنور”اظهار داشت:کارشناسان پایش و آزمایشگاه اداره حفاظت محیط زیست مهاباد به همراه کارشناسان آزمایشگاه معتمد ضمن بازدید از دودکش بویلرها، پساب خروجی تصفیه خانه،از منابع آبی موجود در محوطه نیز نمونه برداری کردند.

رئیس اداره محیط زیست مهاباد،افزود:از هشت ایستگاه در داخل و اطراف مجتمع از نظر  میزان پارامترهای هوای محیط و صوت نمونه برداری شد تا آخرین وضعیت آلودگی هوا بررسی شده   و با استاندارد ها و ضوابط زیست محیطی مطابقت داده شود.

“سخنور”تصریح کرد:باتوجه به اهمیت و تاثیر گذاری مجتمع پتروشیمی بر محیط زیست و همچنین به دلیل جلوگیری از ایجاد آلودگی صنایع، کارشناسان پایش و آزمایشگاه اداره حفاظت محیط زیست مهاباد به صورت دوره ای و مستمر از این پتروشیمی بازدید و از آن نمونه برداری انجام می دهند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۱/۰۴ -۸:۰۸:۴۵ / خبر ۲۴۶۳ / کد خبر ۱۱۷۰۹ / چ