طی دو حادثه سقوط خودرو در مهاباد 2 نفر فوت کردند

مهاباد / بالویز / مسئول فوریت های پزشکی مهاباد،گفت:روز گذشته سقوط خودرو سواری پژو 206 از تپه سیران به خیابان محمد اوراز منجر حادثه شد. به گزارش سرویس حوادث ،پایگاه خبری بالویز“حسین پور” با اعلام این خبر افزود:طی تماس تلفنی عصر روز جمعه از طرف شهروندان مبنی بر سقوط خودروی سواری پژو 206 از خیابان […]

طی دو حادثه سقوط خودرو در مهاباد 2 نفر فوت کردند

مهاباد / بالویز / مسئول فوریت های پزشکی مهاباد،گفت:روز گذشته سقوط خودرو سواری پژو 206 از تپه سیران به خیابان محمد اوراز منجر حادثه شد.

به گزارش سرویس حوادث ،پایگاه خبری بالویز“حسین پور” با اعلام این خبر افزود:طی تماس تلفنی عصر روز جمعه از طرف شهروندان مبنی بر سقوط خودروی سواری پژو 206 از خیابان پتو بافی به خیابان محمد اوراز ،گروهای امدادی به محل اعزام شدند.

مسئول فوریت های پزشکی اظهار داشت:در این رخداد یک جوان ۱٨ ساله بر اثر جراحات وارده در محل حادثه در دم فوت کرده و دو جوان دیگر زخمی و در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته اند.

وی گفت:علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

همچنین مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباداز سقوط خودروی سواری به داخل سد مهاباد خبر داد.

“رحمان احمدی” اظهار کرد:طی تماس شهروندان در عصر روز جمعه مبنی برسقوط خودرو به داخل سد مهاباد بلافاصله یک گروه ۳ نفره از نیرو‌های سازمان آتش نشانی به محل اعزام شدند.

او افزود: مرد میانسال قربانی حادثه به علت شیب تند محل (نزدیک قبرستان پیربایز) در حالی که داخل خودرو نشسته بود، ناگهان کنترل خودروی متوقف شده‌اش را از دست داده و به داخل آب سرازیر شد.

احمدی اضافه کرد: با تلاش نیرو‌های آتش نشانی و شیلات مهاباد خودرو به همراه سرنشین فوت شده از داخل آب بیرون کشیده شد.

مهاباد / پایگاه خبری بالویز / 99/12/09 / 14:25:10 / کد خبر 2387 / ش