در یک حادثه

سقوط خودرو به سد مهاباد منجر به مرگ راننده شد

اهمیت معاینات دوره‌ای پزشکی برای رانندگان

مهاباد/بالویز/حوادث/ سقوط مرگبار خودرو به سد مهاباد موجب ایست قلبی راننده شد.

راننده ۶۳ ساله یک خودروی سواری امروز در نزدیکی سد مهاباد به دلیل ایست قلبی ناگهانی کنترل خودرو را از دست داد و به داخل آب سقوط کرد. تلاش آتش‌نشانی برای نجات وی بی‌نتیجه ماند.

راننده ۶۳ ساله قربانی ایست قلبی در نزدیکی سد شد.

در ساعت ۱۰:۵۲ صبح دوشنبه، مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی مهاباد با دریافت تماس اضطراری، بلافاصله تیم‌های امداد و نجات مجهز به تجهیزات غواصی را به محل حادثه در محدوده سد مهاباد اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مهاباد، فداکار مکری، در تشریح این حادثه تلخ گفت: پس از رسیدن به محل، عملیات جست‌وجو و بیرون کشیدن خودرو از آب آغاز شد.

بررسی‌های اولیه نشان داد، راننده ۶۳ ساله به دلیل ایست قلبی ناگهانی کنترل فرمان را از دست داده و خودرو به سمت حریم سد منحرف شده‌است.

مکری افزود: با وجود تلاش‌های بی‌وقفه تیم‌های امدادی، متأسفانه احیای راننده ناموفق بود و وی جان باخت. خودرو نیز با موفقیت از آب خارج شد.

مقامات محلی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، از رانندگان، به ویژه رانندگان سالمند، خواستند با رعایت کامل نکات ایمنی، از تردد در نزدیکی مسیرهای آبی خودداری کنند.

این حادثه بار دیگر اهمیت معاینات دوره‌ای پزشکی برای رانندگان را یادآور می‌شود.

سد مهاباد یکی از جاذبه های گردشگری این شهرستان است که در مسیر مهاباد-سردشت و مهاباد-پیرانشهر قراردارد.

مهاباد/بالویز/1404/10/16-00:08:52/خبر25014/ س 1342/