استاندار تهران از اجرای بخشنامه دورکاری برای کارکنان دستگاههای اجرایی شهر و استان تهران تا روز چهارشنبه ۲۸ خردادماه خبر داد و گفت: خدماترسانی به مردم نباید با اخلال مواجه شود.
به گزارش سایت خبری بالویز،به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، محمدصادق معتمدیان، شامگاه شنبه در خصوص نحوه فعالیت کارکنان دستگاههای اجرایی شهر و استان تهران اظهار کرد: بر اساس مفاد بخشنامه مورخ ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۴ و مطابق با ابلاغ معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، تمامی کارکنان دستگاههای اجرایی استان بهویژه بانوان شاغل تا روز چهارشنبه ۲۸ خردادماه از ظرفیت آییننامه دورکاری استفاده نمایند.
استاندار تهران افزود: بانکها، واحدهای عملیاتی دستگاههای خدماترسان، شهرداریها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.
معتمدیان همچنین خاطرنشان کرد: رسیدگی به پروندههای قضایی در محاکم و مجتمعهای قضایی که دارای وقت دادرسی هستند طبق روال معمول انجام خواهد شد.
استاندار تهران تأکید کرد: مدیران دستگاهها موظف هستند تمهیدات لازم را بهگونهای اتخاذ کنند که در روند خدماترسانی به مردم عزیز خللی ایجاد نشود.
مهاباد/بالویز/۱۴۰۴/۰۳/۲۵-۰۰:۱۰:۴۹/کدخبر ۲۳۲۱۲/ ی ۸۶۴/
ثبت 27 میلیمتر بارندگی در مهاباد
۲۰۹ کیلوگرم مواد مخدر در مهاباد کشف شد
پلیس در سد مهاباد جان یک نفر را نجات داد
ورود سامانه بارشی جدید به مهاباد
Δ