آتش‌سوزی بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر مهار شد

مهاباد/بالویز/حوادثخبرکوتاه/ آتش‌سوزی در بیمارستان پیرانشهر با دخالت به موقع آتش‌نشانی مهار گردید.

به گزارش سایت خبری بالویز،آتش‌سوزی در حیاط بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان پیرانشهر به سرعت مهار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت: این حادثه در میان وسایل اسقاطی بیمارستان رخ داد و بخشی از این وسایل و یک درخت کاج دچار حریق شد.

“امیر بهزاد”افزود:با ورود فوری عوامل آتش‌نشانی، آتش مهار و از گسترش آن به بخش‌های دیگر بیمارستان جلوگیری شد.

“بهزاد”اظهار کرد: وضعیت بیمارستان اکنون به حالت عادی برگشته و خدمات به بیماران ادامه دارد.

علت این آتش‌سوزی توسط تیم‌های آتش‌نشانی در حال بررسی است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۴/۰۴/۱۹-۰۰:۱۷:۵۲/ کدخبر۲۳۴۷۰/ پ ۹۳۰/