مهاباد- به گزارش پایگاه خبری ” بالویز ” سرپرست شبکه دامپزشکی مهاباد، از مایه کوبی بیش از ۲۱ هزار راس دام سنگین، در این شهرستان علیه بیماری تب برفکی خبر داد سرپرست شبکه دامپزشکی مهاباد افزود : در نخستین مرحله واکسیناسیون ۲۱ هزار و ۵۸ راس دام سنگین گاو و گوساله ،علیه بیماری تب برفکی […]
مهاباد- به گزارش پایگاه خبری ” بالویز ” سرپرست شبکه دامپزشکی مهاباد، از مایه کوبی بیش از ۲۱ هزار راس دام سنگین، در این شهرستان علیه بیماری تب برفکی خبر داد
سرپرست شبکه دامپزشکی مهاباد افزود : در نخستین مرحله واکسیناسیون ۲۱ هزار و ۵۸ راس دام سنگین گاو و گوساله ،علیه بیماری تب برفکی در این شهرستان مایه کوبی شدند
” آغاز ” تصریح کرد : مایه کوبی دام های سنگین تمامی مراکز صنعتی و سنتی ( روستایی) در مدت ۳۰ روز با همکاری چهار مرکز واکسیناسیون غیر دولتی صورت گرفت
سرپرست شبکه دامپزشکی مهاباد ادامه داد : بیش از ۲۵۰ هزار راس دام سنگین در این شهرستان وجود دارد که در این طرح ۲۱ هزار راس دام بر علیه بیماری تب برفکی مایه کوبی شدند
آغاز، همچنین از دامداران خواست از هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز بهداشتی و قرنطینهای و ورود افراد متفرقه به محوطه دامداری خودداری کرده و در صورت مشاهده هر گونه بیماری دامی با شماره تلفنهای ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ شبکه دامپزشکی مهاباد تماس بگیرند.
پایگاه خبری ” بالویز” /۹۸/۰۵/۱۶
تا گوشت سالم و بهداشتی بین نیازمندان توزیع شود
از طریق شماره تلفنهای ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ به شبکه دامپزشکی اطلاع دهند
در جهت حفظ سلامت عمومی شهروندان
نظارت دقیق بر مراکز تولید و توزیع مواد غذایی
Δ